KLaus wunderlich, wat vinden jullie daarvan?:)

Unic

El Musica
Wat vinden jullie van klaus wunderlich, ik bedoel dan de wat "normalere" nummers.
Ik heb ff een linkje geplaatst naar een nummer uit 1970 (abba, take a chance on me). Ik bedoel dus deze muziek van hem.
Ik waardeer deze muziek heel erg namelijk. toch knap dat dit uit die oude orgels vandaan komt.

Hij komt van tape dus kwalieit kan wat beter:)

groetenwunderlich

graag wat reacties!!!!!

Laatst gewijzigd:
ik vinnum geweldig!

Nooit verwacht dat mijn 100e post op dit forum over Klaus Wunderlich zou gaan :D

Nee, muziek van Klaus Wunderlich doet me weinig... we hebben hier thuis paar CD's van 'm, dus ik weet wel beetje waar we over praten :) Ik krijg altijd er g 'oubollig' gevoel ervan, nu is dat op zich niet verkeerd ofzo (ben trouwens wel groot fan van ABBA, maar dan wel het origineel).. maar ik kan er persoonlijk niet lang naar luisteren.. en krijg toch altijd een soort lacherige bui als ik het hoor. Neemt niet weg dat hij ongetwijfeld wel heel getalenteerd was (hij is overleden btw), daar twijfel ik weer niet aan.

klaus is natuurlijk geweldig(ik mag hem klaus moemen) het is zo ongelooflijk fout dat het geweldig is. vindt ik dan

Ik vind het zo ongelofelijk cliché dat ik het irritant vind :r

:confused:

Ik hou dan ook niet zo van orgels :D

Back