Hamme
Ingeburgerd
Ik ben drummer, 36 jaar en een groot liefhebber van live muziek. Nu zoek ik een manier om live drums te integreren in synthetische muziek. Dat zou een samenwerking kunnen zijn met een toetsenist, of de aanschaf van een SPD-S (wat gezeik scheelt
). Momenteel experimenteer ik wat met een TD4 waar een hele leuke 808 op zit. Ook kan ik wel een beetje produceren zodat het mij wel lukt om complete nummers te maken, maar ik ben het gepiel een beetje zat. Daarom zoek ik een manier om live muziek te maken die geproduceerd klinkt.
Zo, een momentopname uit mijn leven, dat is hoe ik me maar voorstel, want anders weet ik het ook niet. Hoop hier leuke ervaringen op te doen en mogelijk contacten om muziek mee te maken.
). Momenteel experimenteer ik wat met een TD4 waar een hele leuke 808 op zit. Ook kan ik wel een beetje produceren zodat het mij wel lukt om complete nummers te maken, maar ik ben het gepiel een beetje zat. Daarom zoek ik een manier om live muziek te maken die geproduceerd klinkt. Zo, een momentopname uit mijn leven, dat is hoe ik me maar voorstel, want anders weet ik het ook niet. Hoop hier leuke ervaringen op te doen en mogelijk contacten om muziek mee te maken.