analog fx

wolfpac

Stamgast
hallo

ik heb een vraag ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen .

ik zoek een analog fx (rack) waar je geluid door heen kan sturen .en dan een filter ,echo, reverb , roll etc

weet iemand wat voor apparaat ik kan gebruiken

gr

wolfpac

een analoge rack fx met alles wat jij wil vindt je niet zo snel, da's dan zowel filter als verengalm als bbd delay in 1 bak..
maar je kunt ook voor een hybride gaan zoals ik noem maar wat, de digitech gsp7 die analoog is behalve de galm en de delay
maar wat jij wilt worden het ws een paar losse bakken

hallo

ik heb een vraag ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen .

ik zoek een analog fx (rack) waar je geluid door heen kan sturen .en dan een filter ,echo, reverb , roll etc

weet iemand wat voor apparaat ik kan gebruiken

gr

wolfpac

Je schrijft op een manier die mij doet vermoeden dat het woord analog er tussen is gefrommelt zonder dat dit echt relevant is.
Ik kan het mis hebben natuurlijk.
Maar als het je meer gaat om de funties (galm, delay, distortion enz enz) dan of het nu per se analoog is, dan zou ik de zoekterm "multi FX gebruiken.
Dit zijn (meestal) digitale effecten die van alles kunnen.
Er handig!

oke dankjewel

ik wil het gebruiken voor live

ik zoek eigenlijk net zoiets als pioneer djm 800 maar dan alleen de effecten .en dat ik gewoon met een draai deeffect kan aansturen

hoop dat er zoiets is :)

ja die heb gezien is echt heel doop ,maar ik zoek iets met draaiknoppen

En een Jomox Resonator? Kan ook al veel van wat je wilt (ik weet overigens niet hoe die klinkt)
http://www.thomann.de/nl/jomox_t_resonator.htm

O ja, en als budget versie kan nog iets van een Zoom 1201 (2e hands wat ouder) rackeffect zijn. Kun je voor 5 tientjes kopen (ong.) en zit in rack, heeft vrijwel alles (1 tegelijk) en ik ben er al jaren blij mee.

Back