PPG 1020

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Vandaag PPG 1020 gekocht! Dat vond ik zelf interessante gear...reeds van MP maar toch..

Attachments

• IMG_2823.jpg
    IMG_2823.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 106
jij meld tegenwoordig alleen nog maar interessante gear als je het zelf gekocht hebt ;)

hoe vind je hem klinken? en de toetsenactie?

jij meld tegenwoordig alleen nog maar interessante gear als je het zelf gekocht hebt ;)

Nee, soms..anderen op leuke spullen wijzen is ook niet altijd zo hendig..Dus beter eerst kopen dan patsen..soms is anderom ook leuk..

hoe vind je hem klinken? en de toetsenactie?

Optisch is ie perfect! front en hout helemaal glad en super strak..technisch hoest en proest ie Alleen de OSC en VCF doen het de rest doet niks inclusief het keyboard...dus eerst naar de kwik Fit..

Optisch is ie perfect! front en hout helemaal glad en super strak..technisch hoest en proest ie Alleen de OSC en VCF doen het de rest doet niks inclusief het keyboard...dus eerst naar de kwik Fit..

ben benieuwd hoe je hem gaat vinden, hoop dat ie snel gemaakt is

Ok, quickest fix ever! de flatcable van het keyboard naar het mainboard lag er uit!! Hij doet het..tot aan de osc en de filter sectie!! nu de adsrs etc nog..Klinkt heel dik! vet filter..gruwelijke digitale modulatie mogelijk!

Update ADSR etc allemaal 100%, het lijkt er op dat ie helemaal ok is!! Heel dik instrument..

Laatst gewijzigd:
zo'n quick fix wil ik ook wel voor een paar dingen.

grote plus vond ik de (digitale) modulatie mogelijkheden. dikke plus.

de klank is een kwestie van smaak.

Mooi zo dat hij werkt! Ook dit model kende ik trouwens niet.

Hebben jullie dat ook wel eens met die oudjes, dat je hem koopt en hij in eerste instantie weinig tot niks doet. En dat hij na een tijdje tot leven komt en volledig werkt zonder dat je iets gerepareerd hebt. Handig. :) Al is 1 flatcable natuurlijk ook nog te overzien. :)

Mooi zo dat hij werkt! Ook dit model kende ik trouwens niet.

Hebben jullie dat ook wel eens met die oudjes, dat je hem koopt en hij in eerste instantie weinig tot niks doet. En dat hij na een tijdje tot leven komt en volledig werkt zonder dat je iets gerepareerd hebt. Handig. :) Al is 1 flatcable natuurlijk ook nog te overzien. :)

Het is een redelijk gecompliceerd appraat...sommige dingen moest ik idd even snappen voor ik het aan de praat kreeg..

Maar nu ist wel gaaf!!

Back