simpele maar degelijke geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

poul

Stamgast
choeienafont,

mijn terratec DMX kaart loopt helemaal te flippen. hij ruist heel erg, komt waarschijnlijk doordat hij maar 8bit geluid geeft ipv 16, althans, zo klinkt het. en de control pannel van dat ding werkt niet en zegt dat ik naar de drivers moet kijken terwijl die gewoon netjes geinstalleerd zijn

dus...

hij telt ook al wat jaren en aangezien het er naar uit ziet dat hij het niet meer gaat doen op mijn nieuwe systeem (heb mijn computer nl net geupgrade en sindsdien geeft hij er de brui aan) heb ik maar besloten een nieuwe te kopen. of iemand moet natuurlijk weten wat ik er aan kan doen (dat zou nog tovver zijn natuurlijk).

maargoed...

ik ben dus op zoek naar een simpele, goedkope maar goed werkende kaart die mijn lichte audio (winamp) en midi aan kan. ik heb al een goede geluidskaart voor het multitrack heavy sjit werk dus het hoeft echt niet geweldig te zijn. of volstaat een onboard geluids/midi kaart hier (midi) ook al voor? want die heb ik nu ook...

puol

D'r staat een Audiophile hier te koop. Misschien interessant.

Maar draadjes over geluidskaarten zijn er zat. Hier is al heel wat over gepost.
Suc7.

ik kom er nu net achter dat hij onder cool edit wel gewoon goed geluid geeft. maar onder winamp3 niet... hmm...

ik heb er overigens een nieuwe thread van gemaakt aangezien het ook een nieuw probleem bevat.

en ik wordt er helemaal duizelig van welke thread nou in welk forum terecht hoort....

winamp 3 zuigt harder dan een <vul hier uw eigen vrouwonvriendelijke term in>
iedereen met een beetje liefde voor muziek gaat gewoon weer lekker terug naar 2.9X... serieus, het is echt bagger.

Origineel geplaatst door cyan_circle
winamp 3 zuigt harder dan een <vul hier uw eigen vrouwonvriendelijke term in>
iedereen met een beetje liefde voor muziek gaat gewoon weer lekker terug naar 2.9X... serieus, het is echt bagger.

heb nu 2.91 draaien, en ja, prima geluid!

dank

All you need: Winamp 2.80 full + albumlist plugin (+ eventueel 5.1 channel plugin om t af te maken) ;)

Gebruik Hardware-sequencers!;)
Heb daarom geen flauw idee!:confused:

Origineel geplaatst door Cisco
Gebruik Hardware-sequencers!;)
Heb daarom geen flauw idee!:confused:

ik heb hier een plaatje van een lepel genaamd Kala 3789 die eerlijk gezegd nog meer van toepassing is in dit topic dan jouw bericht...;)

spoon.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back