jupiter
beatsbleepsleadsnoises
Heeft er iemand een nette, goed werkende Roland JX3P synth staan die niet of te weinig gebruikt wordt? Ik zoek er namelijk eentje. Programmer PG200 heb ik niet nodig ... . dankjewel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik beloof dat deze synth goed verzorgd zal worden en weer lekker sounds kan maken bij mij
, maar ik kwam er weer 1 tegen (op de Duitse Ebay). Ik kan even geen link vinden, maar als je 'Roland JX-3P' invult in het zoekveld, zie je 'm verschijnen.
een simpele doch handige tip: als je nu een stukkie papier pakt met een 16x2 grid (waar de vakjes pcies overeen komen met de breedte van de drukknoppen) dan kan je daar de parameter's in schrijven zodat je nog meer overizicht hebt, aan de onderkant nog een klein stukje door laten lopen zodat je het papiertje iets omgevouwen in in het sleufje achter de drukknoppen kan schuivenvind t programmeren zonder PG200 echt meevallen

dabbedoelik, want het custom laten designen van een hoogwaardig stukje metaal met een gouden randje en backlight is onzinnigtanx voor de tip die geniaal in zijn eenvoud is ...

Maw. hij mag niet weg.Moet niet weg maar mag wel voor 475,-