JX3P

Status
Please reply by conversation.

jupiter

beatsbleepsleadsnoises
Heeft er iemand een nette, goed werkende Roland JX3P synth staan die niet of te weinig gebruikt wordt? Ik zoek er namelijk eentje. Programmer PG200 heb ik niet nodig ... . dankjewel.

Je moet die JX3P niet zomaar weg geven, he! Ik betaal met mooie lekkere euro's waar je dan zelf weer wat anders mee kan kopen ;) Ik beloof dat deze synth goed verzorgd zal worden en weer lekker sounds kan maken bij mij

was er heel dicht bij ... prijs en deal afgesproken en plots lijkt de verkoper van de aardbol verdwenen ... geen antwoord meer op mails en telefoontjes ... zucht ... dus ja ... ik zoek verder ...

Het lijkt wel of ik alleen maar op zoek ben voor je ;), maar ik kwam er weer 1 tegen (op de Duitse Ebay). Ik kan even geen link vinden, maar als je 'Roland JX-3P' invult in het zoekveld, zie je 'm verschijnen.

wat mag hij kosten ?

zucht ... weerom er vlak naast gegrepen op ebay ... grr.
zucht ... ach, ik stop maar met actief zoeken naar deze synth, wie weet valt hij dan zo wel een keertje in mijn schoot ;)

D'r staat er nu eentje op Ebay in DE dacht ik voor iets van 50 euro. Moet wel wat hersteld worden, maar de soundopwekking schijnt te werken......

deze mag op slot, want, euh ... ik heb er net eentje opgehaald! waauw, wat een leuke machine, beetje vreemd ... ik hou van de sound en vind t programmeren zonder PG200 echt meevallen ... allemaal voor de hand liggend en prikkelend ... zo heb ik het graag ...

vind t programmeren zonder PG200 echt meevallen
een simpele doch handige tip: als je nu een stukkie papier pakt met een 16x2 grid (waar de vakjes pcies overeen komen met de breedte van de drukknoppen) dan kan je daar de parameter's in schrijven zodat je nog meer overizicht hebt, aan de onderkant nog een klein stukje door laten lopen zodat je het papiertje iets omgevouwen in in het sleufje achter de drukknoppen kan schuiven :okdan:

tanx voor de tip die geniaal in zijn eenvoud is ...

dan heb ik nu een plekje om mijn drankje te zetten, nl op de 'edit map' ;)
kzou er natuurlijk ook een mooi bloemstukje kunnen opleggen (past dan een beetje bij de sound van deze synth)

neenee, het is niet via ebay gegaan ... n verkoper die me via marktplaatssoortige site al een aantal weken niks meer had laten horen, stuurde een berichtje of ik nog interesse had in de synth ... in auto gestapt, 206 km gereden, et voila! ikke heel blij ... :)

Heb een schitterend exemplaar staan inclusief Inque Organix midi expansion kit. Moet niet weg maar mag wel voor 475,-

Status
Please reply by conversation.
Back