funckarma @ puddingfabriek Groningen

Nice zulk soort initiatieven! Zeker in het noorden ;)

Maar wat ik me nou afvraag eigenlijk... in hoeverre is het mogelijk (als je jullie niet al kent en (dus) niet tot de elite behoort) om je bij zoiets aan te sluiten als muziekant? Of is dat verder niet de bedoeling ook...

Als je bedoelt dat je wilt optreden kan ik je wel aan wat mensen voorstellen, maar ik hoor niet bij de puddingfabriek
of bij syntaxerror.nl hoor! :)

Er zijn genoeg "ïnstapmogelijkheden" in DE Stad, tis puur een kwestie van netwerken...

pb/mail maar ff als je n x n terrasje/shopje wil pakken om te praten. :koffie: :peukie: :biertje:

Ik heb geen zin om te PB-en :D

Maar kunnen we met DSF noord niet iets opzetten? We hebben wel wat DJ's en live acts hier uit het noorden toch?
Effe schuurtje regelen, pallet aldi-bier etc...

:D

Puddingfabriek? Es kijken of dr nog wat te schieten valt met mijn puddingbuks :p

Origineel geplaatst door PzHKL
Als je bedoelt dat je wilt optreden kan ik je wel aan wat mensen voorstellen, maar ik hoor niet bij de puddingfabriek
of bij syntaxerror.nl hoor! :)

Er zijn genoeg "ïnstapmogelijkheden" in DE Stad, tis puur een kwestie van netwerken...

pb/mail maar ff als je n x n terrasje/shopje wil pakken om te praten. :koffie: :peukie: :biertje:

Hèhè... kben helaas geen live artiest... Nee kvroeg het me af omdat ik best vaak van dit soort dingen in Groningen zie verschijnen :okdan: maar het leek me toch moeilijk om je ertussen te mengen als je niet echt in het Simplon of Vera circuit zit zeg maar... maar zoals uit je reply blijkt zal het voor lui die het wel willen iig open staan!! :dj:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
DSF Noord roelt!

Zo is het.

Back