zero1 Ouwe rot Lid sinds 4 april 2003 Berichten 857 Locatie Utrecht 25 oktober 2011 #1 Ik zoek dus een MIDI naar Din-sync converter, bv een Doepfer MSY-2, of soortgelijk. Heb je iets in de aanbieding? Laat het me weten...
Ik zoek dus een MIDI naar Din-sync converter, bv een Doepfer MSY-2, of soortgelijk. Heb je iets in de aanbieding? Laat het me weten...
S sniv Ingeburgerd Lid sinds 14 december 2010 Berichten 86 Locatie Achel 25 oktober 2011 #2 Heb een advertentie met een Novation D-station. Deze drum synth heeft ook een Dyn sync uitgang plus je hebt er emulaties van een 808 en een 909 bij
Heb een advertentie met een Novation D-station. Deze drum synth heeft ook een Dyn sync uitgang plus je hebt er emulaties van een 808 en een 909 bij
zero1 Ouwe rot Lid sinds 4 april 2003 Berichten 857 Locatie Utrecht 25 oktober 2011 #3 Sorry maar geen interesse. Ik heb al een TR-727 met Din-sync en MIDI. Ik ben echt op zoek naar een klein, los MIDI -> Din Sync boxje. Verder hoeft er niets op te zitten.
Sorry maar geen interesse. Ik heb al een TR-727 met Din-sync en MIDI. Ik ben echt op zoek naar een klein, los MIDI -> Din Sync boxje. Verder hoeft er niets op te zitten.