Psygressive Part I & II

Ik heb net naar part 1 geluisterd, en vind het op zich een lekkere tune.. doet me een beetje denken aan het oudere werk van Eat Static (en dat is een groot compliment, wat mij betreft).

Ik denk wel dat de mix wat beter kan.. de kick komt er niet echt lekker uit.. ik denk dat je beter een wat lagere, vettere kick kan nemen.. een lekkere 909 kick of zo. Ook alle percussiegeluidjes moeten wat meer een plaatsje krijgen, misschien iets meer op de achtergrond, zodat alle lead arpjes en sequencejes wat meer naar voren komen.. het is een beetje te veel brei nog.

Ook nog ff deel 2 geluisterd, en die komt denk ik iets beter de verf.. hoewel de kick wel een beetje word weggeduwd door de bas. Klinkt op zich goed, maar ik denk dat voor op een dansvloer dat de kick juist wat meer naar voren moet komen... daar focussen mensen zich toch meestal op.

Lijkt me heerlijke muziek voor cruisen in de car :) Wel een beetje op de snelheid letten dan :P

de potentie is er zeker!

Ik mag dan wel van ontzettend lompe monotone techno houden, maar ik kan hier echt niet tegen, word er helemaal zenuwachtig van van die muziek. Niets persoonlijks hoor methoxy! In zijn eigen genre zal het vast helemaal dik in orde zijn, maar je hebt ook mensen die niet tegen jazz kunnen.. volgens mij kan ik niet tegen goa/psytrance.. alhoewel die illegale ravefeestjes op de boerderijen vaak wel erg gezellig zijn :D

Hallo Allemaal,

Hardstikke bedankt voor jullie reacties!
Eat Static is bij mijzelf 'band' no. 2 dus vet compliment.

Payt bedankt voor de aansturing betreft het afmixen.
Voor mij is het nu proberen af te stellen als een 'gekochte' cd.
Heldere drums & percussie en de rest een klein tikkie zachter ga ik zeker proberen.

Synnys bedankt voor de reactie geniet ervan als je het weer eens hard mag horen.

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Back