• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KRK V6 series 2 (set)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marando

Poesie!
Helaas is mijn home studio te klein om lekker te werken met dit KRK V6 setje. Ik blijf daarom werken op mijn KRK V4 setje.

Ik heb nog even zitten twijfelen of ik ze gewoon zou bewaren tot ik eindelijk een grotere ruimte heb voor mijn studio, maar dat kan nog wel 2 of 3 jaar duren, dus dan staan ze wel erg lang stof te happen en dat is ook niet de bedoeling.

Dus daarom doe ik ze toch maar in de verkoop. Mijn vraagprijs is €400,=
Onderhandelen over de prijs, tuurlijk, kan altijd, maar aub geen ruilvoorstellen.

En dan nog iets.. ik verstuur liever niet, ophalen heeft sterk de voorkeur. Bovendien kan je de monitors dan ook even beluisteren, onder het genot van :koffie: of (als ik het in huis heb) :biertje: of :baco:

Lach eens naar het vogeltje!

3ffyJ3PmRNucTPa7nwe8FQ==.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back