Rotterdamse Johan

dan weet ik het ook niet meer. Het enige dat ik denk zeker te weten ;) is dat die met lampjes in de knopjes nieuwer zijn dan die zonder lampjes in de knopjes.

Persoonlijk vind ik die CP60m wel heel gaaf. Staat reeds gereserveerd. Maar het staat een ieder natuurlijk vrij contact op te nemen met die man en te informeren naar de mogelijkheden, eventueel gelardeerd met een bod. :walker:

he wat huh?.....gereserveerd is toch gereserveerd?..

ik zal wel weer wat over me heen krijgen, maar ik vind dat niet zo netjes. veel mensen mopperen over mensen die deals afzeggen of niks meer laten horen. hier hebben koper en verkoper blijkbaar een afspraak gemaakt, dan is een ander je voor en dat kan je ook accepteren. ik vind het een beetje onderkruiperij om daarin te gaan zitten roeren.

idd...

Ik heb ook wel eens geprobeerd om met een hoger bod het item dat reeds gereserveerd stond alsnog in handen te krijgen, soms met suc6.

beetje jammer die instelling.....klinkt als, zolang ik maar met genoeg geld wapper krijg ik het wel en laat ik een ander die misschien al helemaal blij was met zijn aankoop bedroefd achter.....

Back