Eminent 310U - Grat... euh.. 1999,- euro

legendäre Eminent 310U analoge Jarre Kult Orgel gut erhalten!Nur Selbstabholer

Artikelzustand: Gebraucht
Beendet: 29. Okt. 201119:04:38 MESZ
Startpreis: EUR 1.999,00
[ 0 Gebote ]

Beendet nul,nul euro moewahahahaha :stupid

Meine Eminent 310U habe ich 2008 gekauft.Ich habe sie nur über Telefon hören können,war von den wunderbaren Strings sofort begeistert.Die Verkäuferin versprach,dass die Orgel noch einwandfrei funktioniert,was ich dann glaubte.Die Orgel wurde dann mit einem kleinen Transporter geliefert,aber der Zustand war leider sehr schlecht,es gingen leider kaum ein paar Töne,eben nur die über Telefon gehörten Strings.Ich habe dann nach langem Suchen einen Service-Techniker gefunden,der die Eminent wieder gut spielbar machte.Leider konnte er aber das fehlende Sustain im unterten Manual nicht beheben,denn dazu hätte er die Orgel mitnehmen müssen,was ich aus Kostengründen nicht gemacht habe.
Die Orgel ist aber für das Alter wieder in einem guten Zustand,und grössere Defekte sind mir aber nicht mehr aufgefallen.
Ich gebe die Orgel aus Platzmangel nun aber wieder ab.
Der Käufer sollte sich aber schon selbst ein Bild machen,möglichst vorher vorbeikommen und ausprobieren.
Ich gebe diese Orgel eh nur an Selbstabholer ab,Transport ist nicht möglich,auch keine private Anlieferung!
2 kräftige Personen und ein geräumiges Fahrzeug wird auch benötigt!
Weitere Bilder könnte ich auf Anfrage noch schicken.

Een of ander zielig verhaal dat die knakker dat orgel heeft gekocht via de telefoon en dat bij aankomst een paar toetsen het maar deden. Stad en land afgezocht naar een ex-bodegraver om dat rotorgel te reviseren. Nu dan eindelijk 3 jaar later wanneer alles het weer doet wil die der wel weer vanaf voor wel E2000. Ja we staan in de rij hoor enne zelf ophalen he!

Zelfs als ie gratis is ga je hem nog niet in duitsland halen :mega: Het is vast diezelfde braadworst knakker die een tijdje geleden alles wat ie kende op een lijst op ebay had gegooid en er een astronomisch bedrag voor vroeg. Wastie vast vergeten het orgel erbij te zetten whaghgagaga 8o) blijft toch lachen met die gasten....

Laatst gewijzigd:
Zelfs als ie gratis is ga je hem nog niet in duitsland halen :mega:
Die van mij is een paar jaar geleden door een Belgische producer opgehaald die er blijkbaar 4 uren heen- en 4 uren terugrijden voor over had.

Misschien dat hij bij jou in Friesland ook dezelfde dag een Synthi heeft opgehaald. :D

Ik heb ook wel eens een Eminent 310 opgehaald, en in de zelfde rit een Tr808 en een Pro One.
Hehe, en de Eminent heb ik toen een maandje later weer naar iemand anders gebracht en in de zelfde plaats een uur daarvoor een Teisco 110F van iemand overgenomen.

Toevallig kwam dat allemaal zo mooi uit.. :W

Maar het is een mooi orgel, maar je moet er wel plek voor hebben.

Nope. De hele reis werd alleen voor de Eminent gemaakt. Was wel in mooie staat en met een 70's Small Stone erbij maar het verbaasde me toch dat iemand er een autorit van 8 uren voor over had.

De mijne heb ik ook ergens in bij m'n noorderburen opgehaald, ook iets meer dan 3 uur heen en 3uur terug.

Het gebeurde wel vaker dat we 6 tot 8 uur in de auto vertoefden om wat te bemachtigen.

Je moet het er voor over hebben soms :biertje:

M'n arme 310 is intussen overleden en overhalen ontzien we wat... zal er toch es werk van moeten maken.

Back