Roland SBF flanger

Is een leuke bak, flanger is vooral goed vind ik.

het is toch ook een flanger??

leuke schakelingen, grappige extreme effecten, maar echt indrukwekkend vond ik m ook weer neit.

maar voor 300 is ie natuurlijk super de luxe, dat is toch wel een vooroorlogs prijsje. :okdan:

Ik vind zowel de SDD320 als de SBF maar zozo.
Wat flanging betreft vind ik de SBF in de schaduw staan van bijvoorbeeld de Marshall Time Modulator, Klark Teknik Analog Time Machine en de Electric Mistress.

Het Probleem van Roland is dat het goed klinkt, maar net iets te braaf...soort vinex woning met 2.2 kinderen en leaseautotje voor de deur..Prima geregeld, veilig, met voorzieningen maar niet zo heel spannend en zeker niet individueel.

Het Probleem van Roland is dat het goed klinkt, maar net iets te braaf...soort vinex woning met 2.2 kinderen en leaseautotje voor de deur..Prima geregeld, veilig, met voorzieningen maar niet zo heel spannend en zeker niet individueel.

Ja... maar je moet hem moduleren via cv,dan pas merk je dat die goed is (en helemaal niet braaf meer)

een groter probleem is ruis vind ik.

Ja... maar je moet hem moduleren via cv,dan pas merk je dat die goed is (en helemaal niet braaf meer)

een groter probleem is ruis vind ik.

Dat zal vast, ik wil Roland gear echt niet afzeiken en met wat meer zweet laten instrumenten vaak meer los dan op het eerste gehoor. Ik ken maar weinig merken met zo veel genre bepalende instrumenten..TB-303 voor de acid, TR-909 voor de Techno, @ Juno voor de Hoovers...en ga zo maar door..

Ik vind zowel de SDD320 als de SBF maar zozo.
Wat flanging betreft vind ik de SBF in de schaduw staan van bijvoorbeeld de Marshall Time Modulator, Klark Teknik Analog Time Machine en de Electric Mistress.

en de mutron flanger...

Back