wanted; 5v 4mb smartmedia kaartje

Status
Please reply by conversation.
ja idd, de 2MB heeft 32 banken voor performances en nog eens 32 A/B voor presets,, als ik me ni vergis,,

En 't vraagt wel wat organisatie om der nog aan uit te kunnen, aan al die banken,
Want ik ken nog geen enkel programma dat rechtstreeks van de Mem Card kan lezen en schrijven
of toch ni sounddiver !!?

Maar ik vind't wel cool, en beter dan de 2 ram en '8' rom banks van m'n Virus C :) :)

ja, Euhmm,,, Met Midi / prg change kun je de patchen aan selecteren

De soundbanks kunnen met proramma's als Sounddiver of één of ander Midi dump prog
naar de JP8080 gestuurd worden -> Naar de JP8080 z'n interne User banks,
en dan met de JP8080 de User bank naar de betreffende Bank op de Smartmedia copieren....

De 5v smartmedia kan niet in een Smartmedia reader gebruikt worden,
een 5 volt ziet er mss 't zelfde uit, maar da's 't spiegelbeeld van een 3v card...
en tja, werkt dus met 5volt.. :) :)

Ow ja dat ook nog. Moet wel over heen te komen zijn.
Volgens mij heb ik borglib nog ergens. Bedankt voor je advies!
Vorige week heb ik mijn JP8000 voor een 8080 geruild. Goede deal kan ik je zeggen.

Lekkere tracks trouwens op soundcloud. Zijn de vocoderstemmen in '532-533' toevallig ook met een 8080 gemaakt?

ja idd, da's borglib, ik kon niet op de naam komen.. :)

En ja idd, Ik ben ook blij om voor een 8080 te zijn gegaan jaren geleden,
en nu heb ik er inmoddels twee staan, maar dat is al wat overdreven.. :)

en tja, die vocals van Nr 532-533....

Ik was geinspireerd door ferry corsten zijn Vocoder Vocals van enkele jaren geleden,
Ik had eindelk eend effe de JP8080 getest als vocoder, en tja, die klinkt toch wel goed,

Maar als 100% Retro DIY 'producer' heb de 'Notator' Speech van de Amiga geintegreerd,
Dus nee, het is niet de JP8080 maar wel de Amiga Speech met Say2Raw in Robot voice mode
die door de tweakalizer gaat.. :) :)

oeps, tja ik kan weer ni achteraf editten

maar 't is de 'Narrator.device Speech' vd amiga ..

Status
Please reply by conversation.
Back