goedkope voice recorder

Is een Casiootje uit de SK-reeks dan ook niet een optie? Zijn ook maar een paar tientjes?

daar heb ik er twee van liggen, 1 ervan met aleatron bends, maar wat ik wil is een kleine sampler in mn modular maken. en die mag lo-fi zijn, maar moet wel een geheugen hebben. dat heeft de casio niet, als je die uitzet ben je ook de sample kwijt.

in china kost de chip tussen de 3 en 5,60! das een behoorlijk prijsverschil voor hetzelfde dingetje

Nee, ik vond het niet zo boeiend omdat ik niet standaard extern kon triggeren of makkelijk andere dingen extern aansturen. Uiteindelijk was dat met mods wel gelukt, maar daar had ik niet zo'n zin in.

Als je de samples alleen wilt afspelen van een SD kaartje, kun je wellicht wat met deze module: SOMO14D.
Ik heb met deze module een pratende hoogtemeter gebouwd voor modelvliegtuig toepassingen.
Kun je met een pic controller zo aansturen.

Is via ebay ook in tjaptjoy versie verkijgbaar voor wat minder centen. Ik heb die laatst 2 ontvangen maar moet ze nog testen.....

En op dealextreme is ook wel van dat spul te koop, voice recordets en mp3 spelers. Maar de mp3 module die ik heb heeft wel nogal wat vertraging, niet handig als sampler.

Back