whatever happened to...?

Origineel geplaatst door tnk
What ever happened to Vanilla Ice?

Die heeft Michael Jackson's huidpigment overgenomen en gaat tegenwoordig als ECHTE donkere bad-boy door het leven.

Maar rappen ken ie nog steeds niet.....

Origineel geplaatst door virkaz
en hoest met vincent de moor?

en guido van zitteren -> BSE
???

:D die verdoet zijn tijd nu met vage chatboxen bezoeken :D

Ja, een beetje laat voor de nationale thread omhoogschop-dag maar alsnog bij deze...

Ik vraag me ook af hoe het nou met Vincent de Moor is, ik ben een groot fan van hem. Er hangt een mysterieuze waas om die vent heen, nergens kan je info over hem vinden. Alleen een oude profiel-beschrijving op discogs ofzo, maar verder helemaal niks.
Hij had tot pak m beet 2002 een site, maar die is toen uit de lucht gegaan. Hij doet tot de dag van vandaag nog dingen ook onder aliasen enzo, maar ik ben zo benieuwd naar de man erachter, hoe hij is, wat hij nou op een gemiddelde dag allemaal uitspookt en vooral wat hij aan gear gebruikt en hoe hij daarmee produceert... Kortom, een verhelderend interview met hem lijkt me wel erg tof...

What ever happened to Vanilla Ice?

Die speelt tegenwoordig in een rock band.

180px-Vanilla_Ice.jpg

En Quazar? Vond ik ook gave muziek, maar ook al heeeel lang niets meer van gehoord.

best aardige gast, die gert van veen maar quazar heb ik toch altijd al behoorlijk overgewaardeerd gevonden.

kan de titel trouwens aangepast worden naar: "whatever happened to?"? stoort me behoorlijk dat steenkolenengels en dan ben ik toch nog echt geen spellingnazi.

Wel raar dat mensen denken dat Orlando Voorn verdwenen is. Die maakt nog steeds lekkere Detroit.

best aardige gast, die gert van veen maar quazar heb ik toch altijd al behoorlijk overgewaardeerd gevonden.

Ik heb 'Zodiac Tracks' ooit gekocht in de duistere jaren '90, en daar staan toch wel een paar pareltjes op hoor.

Dylan Hermelijn is toch nog steeds bezig met 2000 and one?
.
Kleine correctie, Dylan is weer bezig nadat hij met 100% pure failliet is gegaan en een aantal jaren in de IT heeft gewerkt.

Maar idd nog steeds onder de naam 2000 and one.

IMO wel erg achteruit gegaan t.o.v. vroeger. Zijn hedendaagse muziek vind ik behoorlijk lafjes en lauw, terwijl hij vroeger echt meester was. Neverending cycle is nooit geevenaard. En laten we het maar niet over zijn setup met de 707 hebben :D

Hier een snippet van een van die heerlijke 'redelijk onbekende' tracks van 'm: Craze

Attachments

• 2001-craze.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 101
Ik vraag me af wat Piet van Dolen tegenwoordig doet. Voor de mensen die hem niet kennen (en dat zullen er een heleboel zijn) GABBER PIET. Hahaha

Toet, toet...boing boing....Hakken en zagen.....

.
En heb je een goede reactie gekregen?

Het interview is van 2006 en ik zie 'm sinds vorig jaar weer vaker in line ups staan

Hij zei dat als ik er een 808 onder gooi, dat het dan helemaal zijn stijl was. Dave Clarke en Kevin Saunderson zatten er ook bij. Voornamelijke kritiek was dat de geluiden fris waren, maar dat ik met de track niet de aandacht vasthield. Het was al een oude track, dus ik vond het eigenlijk jammer dat ze juist die uit de doos haalden.

Hij zei dat als ik er een 808 onder gooi, dat het dan helemaal zijn stijl was. Dave Clarke en Kevin Saunderson zatten er ook bij. Voornamelijke kritiek was dat de geluiden fris waren, maar dat ik met de track niet de aandacht vasthield. Het was al een oude track, dus ik vond het eigenlijk jammer dat ze juist die uit de doos haalden.

.
Ah, maar toch leuk om je muziek te laten reviewen door dat soort personen. Geeft toch wel een goed gevoel denk ik.

Back