Origineel geplaatst door tnk
What ever happened to Vanilla Ice?
Die heeft Michael Jackson's huidpigment overgenomen en gaat tegenwoordig als ECHTE donkere bad-boy door het leven.
Maar rappen ken ie nog steeds niet.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door tnk
Origineel geplaatst door virkaz
en hoest met vincent de moor?
en guido van zitteren -> BSE
???
die verdoet zijn tijd nu met vage chatboxen bezoeken 
onder het motto"vergeten nederlandse namen" vraag ik me de laaste tijd vaak af.. wat doen ze nu?
bv:
Eric cycle en gert van veen (quazar)
..

En Quazar? Vond ik ook gave muziek, maar ook al heeeel lang niets meer van gehoord.
best aardige gast, die gert van veen maar quazar heb ik toch altijd al behoorlijk overgewaardeerd gevonden.
.Dylan Hermelijn is toch nog steeds bezig met 2000 and one?

...en dan ben ik toch nog echt geen spellingnazi.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
He, hij heeft vorig jaar op ADE nog tijdens de Demolition één van mijn tracks becommentarieerd.
Bericht door een moderator:
... maar ik wel ... Aangepast. ![]()
.
En heb je een goede reactie gekregen?
Het interview is van 2006 en ik zie 'm sinds vorig jaar weer vaker in line ups staan
Hij zei dat als ik er een 808 onder gooi, dat het dan helemaal zijn stijl was. Dave Clarke en Kevin Saunderson zatten er ook bij. Voornamelijke kritiek was dat de geluiden fris waren, maar dat ik met de track niet de aandacht vasthield. Het was al een oude track, dus ik vond het eigenlijk jammer dat ze juist die uit de doos haalden.