AUTOMAP 4.1 Officieel released

vond de vorige semi transparante mooier. voelt wel wat beter uitgewerkt, maar weet niet of ik de assignment editor een verbetering vindt.

Als ik me niet vergis kun je in het settings menu van Automap aangeven of je gebruik wilt maken van de automap HUI (of was het nu GUI).

Voor mij is automap4 een verademing... maar dat komt vooral omdat ik sinds mijn upgrade naar windows7 64 bit geen gebruik meer kon maken van Automap 3(.7.4)... Automap 4.1 works as a charm for me.

Draait goed hier. Lekker handig met assignen nu. Of via de controller en learn of handmatig wat ik zelf erg handig vind!

ben zeer zeker fan van automap, voornamelijk door de 2-wegs communicatie met de controller. Ben alleen bezig met de user-pages om zelf assignments te maken en daar mis ik wel een paar dingen. Misschien dat jullie dit weten:

Hoe kan ik de midi channel van een device veranderen? Kheb nu een launchpad, nocturn en iphone aangesloten maar alles draait op channel 1

ik probeer voor een livesetje per track een page te bouwen en dan gaan de midiCC's wel hard.

Gister ook AutoMap 4 geïnstalleerd en het is toch wel erg fijn werken (Logic + 25 SL MKII). De integratie met Logic is gewoon zo veel beter geworden in vergelijking met AutoMap 3 Pro.

Hi,. heeft iemand toevallig nog die driver cd van de remote?
Ben op zoek naar een ouwe versie 1 of 2 de nieuwe drivers vanaf 3 zijn nogal crappy!

Grtz,. Mario
:mega:

iedereen blij met de nieuwe update? (genoeg verkapte energiedrank reclame)

Back