Lekkere Filter Plug in bij COMPUTER MUSIC

Kevin

Tis niet te gleuven
Als je nu het Engelse tijdschrift ''Computer Music'' koopt (bijvoorbeeld bij de Bruna kostte me bij Gianotten in Tilburg 14 €)
Dan krijg je op het CD'tje een GRATIS Filter met distortion erbij van OHMFORCE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :P :P :P :halleluja :halleluja :halleluja

Computer Music heeft dit samen met de jongens van Ohmforce gefikst en het resultaat mag er wezen!
Het is overigens een VST2.0 Effect die volledig is aan te sturen via MIDI door middel van de Automatiseringsfunctie in Cubase!

Ook leuk is om te melden dat Ohmforce nog steeds van al zijn Plug Ins GRATIS Standalone versies heeft deze werken nu ook met ASIO Drivers ! Je moet dan wel een WAV inladen in de applicatie en dan de output saven d.m.v. een programma als Wavelab maar deze omslachtige methode vind ik zelf wel de moeite waard..(tot we weer centjes hebben en de misschien de VST plugjes van Ohmforce in de winkel liggen)

Website Ohmforce :http://www.ohmforce.com
Website Computer Music :http://www.computermusic.co.uk

(Ik vind persoonlijk dit filter het beste wat ik ooit gehoord heb in Software kan de D-Pole niet aan tippen)

Attachments

• ohmygod.jpg
    ohmygod.jpg
    41,3 KB · Bekeken: 197
Goede tip! Als het een beetje een leuke uitgave is, dan scoor ik er ook eentje.

Vette site trouwens, van die jongens en meisjes van Ohm Force.

Uhmmm Kevin das geen goede reclame die je daar maakt ... ?

Ten eerste moet je em bij Lotje Int. Press ,Korvelseweg 150 in Tilburg halen !
Ten tweede is dat nummer al retour en ligt de nieuwe in de schappen ... (zal waarschijjnlijk die plugin ook wel opstaan maar weet dit zo niet zeker)

Die versie waar jij het over hebt kan je trouwens ook gewoon gratis downloaden, dus je tip was achteraf niet goud maar een poedeltje... 8o)

Aan de andere kant, ik had nog nooit van ze gehoord en nu is mijn leven dus rijker... :engel:

Origineel geplaatst door n0_key
Die versie waar jij het over hebt kan je trouwens ook gewoon gratis downloaden, dus je tip was achteraf niet goud maar een poedeltje... 8o)

Aan de andere kant, ik had nog nooit van ze gehoord en nu is mijn leven dus rijker... :engel:

Gewoon Downloaden ??? dan ben ik benieuwd waar !
Het enigste Filter wat vol werkt van Ohmforce is de Frohmage...
Maar misschien als je gaat Kazaaen dat je hem daar afplukt zou ook goed kunnen maar zover ik weet word de OhMyGod plug in alleen maar geleverd op de Computer Music CD...

Ennuh als je in Tilburg woont moet je de Computer Music bij ons ForumLid kopen

Lotje tijdschriften op de Korvelseweg :D:D:D:D:D

Maar idd het nummer waar hij op ''gereleased'' is dat wordt niet meer verkocht maar in de nieuwe versie staat ie ook gewoon op de CD bij ''Library'' dus......(dat is het meest recente nummer heh hem namelijk ook pas sinds gisteren)

Oh Ja en Chilz Sorry :stupid :stupid :stupid (was ut ff vergeten Lotje...............................)

Hmmm net ff gekeken en idd je kan hem gewoon bij http://www.computermusic.co.uk van de FTP afhalen
Grrrrrr :stupid :stupid weer 14 € voor niks uitgegeven :stupid :stupid

Wel raar want als je hem alleen op CD zou kunnen krijgen zou dat hun ook in omzet schelen waarschijnlijk ik vind ut in elk geval zeer onverstandig van Computermusic (maar wel joviaal :okdan: )

OhMyGod Grab Me !!!!

Je hebt gelijk. Ik zit weer eens niet goed te lezen, ik had het inderdaad over de Frohmage...

(Dexter anyone?)

Origineel geplaatst door Kevin
Oh Ja en Chilz Sorry :stupid :stupid :stupid (was ut ff vergeten Lotje...............................)

no problem kevin :)

Origineel geplaatst door Ch!llZ
no problem kevin :)

Ben al gestraft had dus de Computer Music gekocht terwijl ik hem gewoon kon downloaden van de site :stupid :dubbel:

:yamaha:

Mmmmmmm ergens blij en ergens niet ....
Je hebt gelijk Hank dat is een update ...
Sorry mensen voor de valse hoop maar het is idd alleen maar een update die op de FTP staat :stupid

Zullen jullie toch ff naar de betere Boekenzaak moeten :yamaha: om de CM te halen en geloof me het is echt de moeite waard!!

Back