• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/te ruil.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grey Synth

Stamgast
Hoi beste synth forum leden,

Heb hier in de aanbieding.

Dr Sampler SP202- simple en leuk 4 bank sampler met FX sectie, uit te breiden met memory card tot een redelijk sample vermogen. Technisch 100% in orde. Hij gaat de deur uit voor 50 Euro of een leuk ruil voorstel; iets dergelijks kleins van FX of als je je Monotron beu bent ;)

Korg Microsampler- slechts enkele malen gebruik, niet te onderscheiden van nieuw. Doe hem weg omdat het toch niet echt men ding is. Deze gaat voor 260 euro de deur uit of is te ruil voor een monotribe, mini wave drum of iets van leuke goodies rond die prijs klasse

Korg DDD-1- leuke drumdoos met heel wat mogelijkheden. defecte bat. zoals zovele
80 euro zo of 100 euro met een nieuwe bat. er in en nieuwe voedingscondensatoren + nazicht. "As you like"...

Commodore 64 + Prophet 64 software en alle benodigdheden + midi interface - Leuk 8 bit monster om tssn je chip tunes te gooien of je electro beats met aan te vullen. Lkkr vintage die handel. Deze voor 120 euro of heb je nog iets van defecte vintage electronica liggen waarvan je denk van dat zou hem wel interesseren...vraag er maar op los.

En "last but not least" een DSI Mopho - 2 osc synth, leuk curtis filtr en heel veel edit mogelijkheden qua modulatie en LFO shizzle. Deze doe ik echt met spijt in het hart weg omdat ik mijn horizonten wil verbreden naar zijn polyphonisch maar tevens duurder broertje.
Deze gaat de deur uit voor 260 euro of een ruil met een DSI evolver zie ik nog wel zitten.

Als er vragen zijn in verband met de ruil mogelijkheden twijfel zeker niet om iets te vragen alles staat open van mogelijke combinaties staan open.

verzenden kan maar dan zijn de kosten voor de koper, afhalen is in Mortsel nabij Antwerpen.

grtjs Nigel :doei:

Kick (808 style)

Heb al wat intresse voor de SP202. Mensen die een leuke sampler zoeken voor een prijsje zitten hier op het juiste adress. Heb ook nog de Korg Microsampler staan ;) alle suggesties zijn mogelijk.

Cheers Nigel

Kick'

je kan ook de Korg Microsampler en de DSI Mopho te samen ruilen voor iets leuks. Ik denk richting een 2de hands tetra of slim Phatty...of als je een voorstel weet altijd welkom.

Een review om je warm te maken ^^

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back