Andromeda originele verpakking....

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
niet de synth, maar de doos.

wie o wie heeft dat grote bakbeest in de weg staan? of evt een vergelijkbare doos?

ik kom m graag ophalen (of evt leeg versturen, als het erg ver weg is) en het hoeft zeker niet voor niks !!

Whoa.. Ik heb nog wel een flightcase van m'n andy in de weg staan.. maar daar gaat het niet om denk ik. Helaas zat er bij ook al geen doos meer bij;)

Even off-topic.. heb jij een Andy??

ja, en die wil ik verkopen. er is een koper uit het buitenland, iemand voor wie ik best moeite wil doen, want is een aardige kerel met wie ik al eerder te maken heb gehad. vandaar.

hoewel ik m veel liever in de buurt zou verkopen, zonder dat er verzenden per post/koerier aan te pas komt.

flightcase maakt m nog zwaarder, ben ik bang, of valt dat mee? eerste zorg is dat die A6 goed aankomt, want hij is echt punt en puntgaaf...

't Is zo'n oerdegelijke, bijna niet aan een hand te tillen "flightcase". maar om naar het buitenland te vliegen dan weer minder interessant door het gewicht.

Wat zijn de marges (prijzen tot te verzenden aantal kg's)?

flightcase is beter dan doos denk ik, doos is ook flinke jaap, dus kostenverschil zal wel meevallen. bovendien vaak toch ook in categorieen ? ( 25-30, 30-40 etc )

ik weet het niet precies, boven 20kg haakt de TNT af en dan kom je bij DHL FED EX UPS etc terecht. op die sites moet je gegevens invullen en poepen zij een prijs uit. ik heb 26kg ingevuld, de A6 weegt 21 volgens berichten op het net. met de doos erbij rekende ik zo op 25-26 kg.
uiteindelijk zal een fantasie verpakking van veel bubblewrap en enkele kartonnen dozen aan elkaar geplakt ook wel werken, maar ja, een originele doos is toch steviger (en op zich zou een doos toch moeten voldoen, daarin gaan ze af fabriek of distributeur toch ook de hele wereld over?!)

jawel. opgestapeld op een pallet, of met meerdere "netjes" tegen elkaar
probleem met de a6 is oa de zwakke , snel afbrekende , plastic zijpaneeltjes en de veelheid aan uitstekende pots. er zit veel in en aan wat kapot kan en ik zou het risico inderdaad zo klein mogelijk willen houden.
als ik de keus had, dan orginele doos , met eventueel wat eromheen gedraaid ( veel tape ), of stevige / professionele flightcase ( dan zit je altijd goed )
en de koper betaald...

Verleden jaar kon ik een superdeal maken met een ruil voor mijn Andy en een betrouwbare fabrikant van euromodules.

Na veel zoeken, heb ik het toch maar niet gedaan.....ik kon het niet over mijn hart krijgen om zo'n mooie machine in een aan elkaar geplakt kartonnen zooitje de wereld over te sturen.

plus de problemen die je krijgt als ie het opeens niet meer blijkt te doen bij aankomst.
brrr...

Ik zou het wel aandurven, gewoon driedubbel in het bubbeltjesplastic en een kistje eromheen timmeren. Verzending is over het algemeen dan wel iets duurder, maar het komt gegarandeerd goed aan. En de koper wil daar meestal wel een paar tientjes meer voor betalen. Maar dat weet jij ook wel;)

Voor het versturen van pakketen naar het buitenland die zwaar zijn zal ik de DPD gebruiken.
dpd pakketshop
Die gaan niet op gewicht maar op afmeting.

grtzzz Bruce

Van de synthwiki:
Afmetingen (B x D x H) 101,9 x 40,9 x 11,2 cm

Zal dus een XL pakket worden..

:slotje: ik durf het inderdaad niet aan. combinatie van te zwaar en te kwetsbaar. kan dicht, bedankt.....

Status
Please reply by conversation.
Back