Michiel
Ingeburgerd
Vroeger was ik ook geen heilig boontje, maar het is zoveel lekkerder om het legaal te doen. Ik heb liever 10 legale plugins dan 550 illegale plugins..
Inmiddels heb ik m'n vaste set aan plugins die ik vaak gebruik, dus struinen door de collectie valt wel mee.
Maar dat ik ze nog meer ga waarderen / optimaal gebruiken als ze zijn gekocht, dat denk ik ook wel.Ik moet trouwens wel zeggen dat ik uiteindelijk niet vaak een oud project heb moeten openen, eigenlijk alleen de meest actuele projecten, voor de rest doe ik niks meer met al het oude spul. Een gevalletje "uit het oog, uit het hart" denk ik.
Bedankt voor de SX3 -> 5 tip. Ik vraag me idd ook wel eens af hoe groot de motivatie op dat moment zal zijn om oude meuk op te pakken... en als ik de reacties zo lees loont het ook wel om die oude PC er nog even naast de houden, met als nadeel dat de (overigens niet zo pro ESI) midi en audio interfaces er dan ook in moeten blijven zitten.
Zit nog wel met het vraagstuk 32 bit vs 64 bit plugins waar The Unholy over begon, al hoort dat in een ander topic maar ik ga er toch even op door. Ik wil straks geen systeembeheerder hoeven spelen om plugins aan de praat te krijgen. Ik baal er eigenlijk van als ik lees dat ik met een 3rd party tool aan de gang moet om plugins te kunnen draaien, zoals jBridge.
Hebben jullie hiermee leren leven of gebruiken veel mensen gewoon nog de 32 bit variant van Cubase, om zo alles 'native' te kunnen draaien?