CR-78 voor 50 euro

@ Nisei: Hoe heb je dan geweten wat er juist mis was? Kan je zoiets uitmeten?
@RSB: Ik zal nog even de handleiding moeten zoeken om te kijken hoe ik het ding moet programmeren. Ik was niet zeker of het kon eigenlijk. Ik heb nog niet veel tijd gehad dit weekend.

@ Nisei: Hoe heb je dan geweten wat er juist mis was? Kan je zoiets uitmeten?
Ik wist dat er bij mij allerlei printbanen verrot waren door batterijlekkage en had het vermoeden dat IC 115 stuk was. Toen heeft iemand anders met meer verstand van electronica hem voor mij onder handen genomen en bleek inderdaad dat IC 115 stuk was.

Geen probleem, ik kan me zoveel geld veroorloven als je maar wil....

Ik benijd hem wel. Maar jaloers...

jaloers:
Een negatief gevoel veroorzaakt doordat iemand iets heeft of kan krijgen wat je ook wilt hebben of reeds hebt

Yup... zoiets...
Eerst waren ze onvindbaar en duur, daarna onmogelijk verguisd en lieten mensen ze wegrotten op zolder, en nu zijn onvindbaar, duur EN in slechte conditie. En ik heb er nog steeds geen op mijn zolder staan.

Ok, benijden is ook goed genoeg. Ik ga wel even weer naar de samples van een CR78 luisteren :D

Tja, ik zou ook niet heel trots op mezelf zijn als ik weet dat iets veel meer waard is en dan bewust een heel laag bedrag bieden. Maar wellicht dacht de TS dat het ding inderdaad niet meer dan 60 euro waard was, dan is 50 best een aardig bod.

De prijs is toch de verantwoordelijkheid van de verkoper? Als hij het kwijt wil voor zo weinig geld en niet weet dat het (veel) meer waard is dan is het gewoon zijn eigen stomme schuld. Dan moet ie zelf maar even research doen..

Dit is gewoon een erg goede deal en TS mag trots zijn op zichzelf! 8) Maar goed dat is mijn mening natuurlijk...

Nee nog niet eigenlijk maar het is nu niet echt een prioriteit voor me. Het komt wel ooit in orde. Ik weet alvast dat de batterij er nog heel goed uitziet. Hij staat hier nu enkel een beetje mooi te wezen eigenlijk.

hahahahahahahahahhahahhaaaaahahahah wat B-shit hahahahah

iemand die een TR808en een TR909 heeft staan zou niet weten wat de prijs is? hahahaha ik geloof je direct hahaha.

Maar toch mooi als je hem voor zo'n prijsje mee kan nemen? Of is dit een oer hollands verontschuldiginkje, bang voor het o zo spijker harde Synthforum oordeel? ;)

mooi ding , goed gedaan en veel plezier ermee. je hebt bijna een straatje ;)

Back