Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door omiel
Ik ben bang dat Pierre een beetje doordraaft.![]()
Origineel geplaatst door Cisco
Tja! Het is een zeer gewild en prachtig systeem!![]()
Maar 4500 oiro's? Pfff! :confused:
Maar ja? Weet iemand eigenlijk de normale/minimale dagprijs van de Fenix?:confused:
Nee! Want ze worden werkelijk waar echt nooit te koop aangeboden!![]()
peace...
Origineel geplaatst door glennplumber
Als ik me niet vergis is €3000,- niet vreemd voor zo'n bak !!
gauw eentje halen 
Origineel geplaatst door n0_key
Ik ga zondag samen met Boemtsjak bij Pierre langs, dus ik zal jullie uitgebreid verslag doen van deze masjien(als ie er nog is...)
Origineel geplaatst door druid
Ik ben bang dat ik van de liefhebbers de wind van voren ga krijgen nu maar...
Ik snap de hype niet zo van (semi)modulars, ik heb welles op een moogje gespeeld en een arp.... (ik weet het zijn geen modulars) maar die klinken tof en hebben een eigen karakter maar voelen aan alsof ze elk moment uit elkaar gaan vallen en kraken en piepen (en ruisen en zijn vals).
Maar waarom zou je in gods naam stekkertjes willen gaan steken terwijl je met elke digitale synth vergelijkbare geluiden kan maken en die gewoon kan opslaan zonder dat je een foto of tekening moet maken van hoe je de stekkers hebt aangesloten op een expirimenteer plank.
Komt het door het primitieve?
Is het gewoon zo leuk om zelf de modules aan elkaar te kunnen knopen?
Zou je dan ook patches willen maken op een virtueele modular? (waarbij je wel kan opslaan)
Druid
Origineel geplaatst door fuse
Vraag me af of die gasten nu nog denken om weer een nieuwe semi-modular synth te willen bouwen. De markt is er rijp voor zou ik zeggen. En volgens mij kruipt hun bloed waar het niet gaan kan.
Origineel geplaatst door n0_key
Al het lekkers wat ik kon verzinnen stond er (en we mochten er naar believe aanzitten), behalve de Synton, want die stond op een andere locatie en daar konden we niet bij.