Twee pakjes peuken (van 6 euro) en een halve krat beugels verder

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
'n Avond allen tesaam,

Even tijdelijk zonder werk zitten heeft zo toch zijn voordeeltjes. Ik heb wat meer tijd om met leuke dingen bezig te zijn. Zo is mijn tweede trackje af. Jawel.

Ik heb geen idee hoe je dit zou moeten noemen, maar het heeft misschien wat diepe invloeden. Iemand suggesties? Verder is elk commentaar van harte welkom uiteraard.

Wees gegroet.

Zooo, die klinkt lekker! Dit is de eerste track die ik hier hoor waarvoor ik speciaal mn koptelefoon heb opgezet (moet wel, het is 4u am. 8~) en volledig heb afgeluisterd met mn ogen dicht.

Dikke sound man, echt, je hebt me weer even tot rust kunnen brengen vanbinnen.
Heb je nog andere tracks? Of misschien een kijkje in de keuken van dit heerlijk trackje?

Dit bracht mij meteen in een soort van jaren 90 house gevoel, je weet wel zoals van CherryMoon, Dance Opera, Serious Beats, Bonzai enzo.
Daar ben ik mee opgegroeid, dus dat heeft wel een speciale plaats in mn hart moet ik zeggen, en dit mag er meteen tussen.

Zooo, die klinkt lekker! Dit is de eerste track die ik hier hoor waarvoor ik speciaal mn koptelefoon heb opgezet (moet wel, het is 4u am. 8~) en volledig heb afgeluisterd met mn ogen dicht.

Dikke sound man, echt, je hebt me weer even tot rust kunnen brengen vanbinnen.
Heb je nog andere tracks? Of misschien een kijkje in de keuken van dit heerlijk trackje?

Dit bracht mij meteen in een soort van jaren 90 house gevoel, je weet wel zoals van CherryMoon, Dance Opera, Serious Beats, Bonzai enzo.
Daar ben ik mee opgegroeid, dus dat heeft wel een speciale plaats in mn hart moet ik zeggen, en dit mag er meteen tussen.

Wel, dank voor het mooie commentaar. Gek genoeg werd ik er zelf ook wel rustig van maar dat kan ook aan die halve krat bier liggen.

Mijn muziekkamer ("studio" is een veel te groot woord) wordt op dit moment onder handen genomen, dus heb ik zonder hardware gewerkt, aan de keukentafel, op mijn peecee. Cubase gebruikt met plugins als Nexus en Reaktor. Ik kan je van alles uitleggen over de ingrediënten van dit stukje, maar als ik je mee moet nemen vanaf het begin moet ik veel opschrijven. Dus ik draai het om: Wat zou je willen weten?

Ik heb je jaren 90 referenties er snel even bijgepakt, maar ik moet zeggen dat die in mijn optiek wel allemaal een stukje harder lijken dan mijn trackje. Het was ook niet helemaal mijn bedoeling om 20 jaar terug in de tijd te stappen :), maar kan het nu zelf niet meer beoordelen. Het is lastig om nog als een onbeschreven blad naar m'n eigen stukje te luisteren.

Toffe track! DIe kick die je er nu bij hebt vind ik goed, hoeft echt niet prominenter aanwezig te zijn bij dit soort tracks

Mooie melodieën ook

Back