Marf Rookie with a new hobby Lid sinds 23 januari 2011 Berichten 588 Locatie FlowerBulbCity, ZH (NL) 20 november 2011 #1 Gezocht: "Clavia Nord Wave". Wie er één heeft staan en hem toevertrouwd aan een nieuw baasje hoor ik dat graag.
Gezocht: "Clavia Nord Wave". Wie er één heeft staan en hem toevertrouwd aan een nieuw baasje hoor ik dat graag.
Toetsenmannetje Vandaag niet, morgen wel! Lid sinds 10 april 2005 Berichten 145 Locatie Pijnacker 20 november 2011 #2 Staan er 2 op marktplaats, moet lukken toch?
Marf Rookie with a new hobby Lid sinds 23 januari 2011 Berichten 588 Locatie FlowerBulbCity, ZH (NL) 20 november 2011 #3 Toetsenmannetje schreef: Staan er 2 op marktplaats, moet lukken toch? Zie meer... Dank voor je reactie. Ik had die 2 gezien idd. 1 daar van is beschadigd De 2de is nog afwachten. Mocht een ander er 1 meer in de buurt hebben of vollediger, vandaar mijn vraag hier. Dus mocht iemand een exemplaar hebben (die weg mag), hoor ik dat graag.
Toetsenmannetje schreef: Staan er 2 op marktplaats, moet lukken toch? Zie meer... Dank voor je reactie. Ik had die 2 gezien idd. 1 daar van is beschadigd De 2de is nog afwachten. Mocht een ander er 1 meer in de buurt hebben of vollediger, vandaar mijn vraag hier. Dus mocht iemand een exemplaar hebben (die weg mag), hoor ik dat graag.
Marf Rookie with a new hobby Lid sinds 23 januari 2011 Berichten 588 Locatie FlowerBulbCity, ZH (NL) 25 november 2011 #4 Ik ben inmiddels voorzien dankzij een zeer aardig forumlid van SF. Bedankt voor de aandacht. Over en uit
Ik ben inmiddels voorzien dankzij een zeer aardig forumlid van SF. Bedankt voor de aandacht. Over en uit