• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lintronics Advanced MemoryMoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gaiana

Stamgast
Vanwege langdurig verblijf in buitenland, heb ik met spijt besloten om deze synth te koop te zetten. Lange tijd verreweg de favoriet uit mijn (krimpende) analoge collectie!

Vraagprijs: 6.500 euro

Ik sta niet open voor een lager bod of voor ruilvoorstellen. De Lintronics upgrade kost tegenwoordig 3.800 euro, en dat is dus zonder een memorymoog.

Hij is in prima werkende staat, hier en daar wat cosmetische schade (krasjes etc), voor serieuze kopers kan ik wat fotos maken indien gewenst.

Hij staat nu in Helmond, alleen afhalen/wegbrengen, geen verzending per post.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back