schoonmaken mackie 24-8 bus

Boost303

Mono-Amine
Ik heb een mackie 24-8 bus waarbij van sommige kanalen het geluidsvolume veranderd of wegvalt als ik met mijn vingers op de gainknoppen tik.

Nu lijkt het me dat het beestje van binnen eens goed schoongemaakt moet worden. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft?

. En of dit een klus is die ik zelf zou kunnen doen (ik ben niet een superhandig persoon :)

Ofdat iemand hier eventueel tegen vergoeding zou kunnen doen bij mijn exemplaar

Ik heb een mackie 24-8 bus waarbij van sommige kanalen het geluidsvolume veranderd of wegvalt als ik met mijn vingers op de gainknoppen tik.

Nu lijkt het me dat het beestje van binnen eens goed schoongemaakt moet worden. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft?

. En of dit een klus is die ik zelf zou kunnen doen (ik ben niet een superhandig persoon :)

Ofdat iemand hier eventueel tegen vergoeding zou kunnen doen bij mijn exemplaar

Het probleem met deze mixer is dat de faders op een printplaat zitten , de mixer moet helemaal uit elkaar en daar
ben je een tijdje mee bezig .
Dan komt nog een probleem want hoe maak je de Faders goed schoon zonder het gebuikt van contactspray ,
het beste is om de fader uit elkaar te halen maar ja deze zit vast op de printplaat :) dus dat wordt desolderen .
http://www.auctiva.com/hostedimages...ormats=0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0&format=0

Leg hem ondersteboven, schroefjes eruit, onderste plaat eraf enalle connectoren van de flatcables ff een paar keer uittrekken en terug erin insteken. Maakt de contacten weer even wat beter.
Hielp bij mij toch in ieder geval.
Succes

Contactspray is de grootste rotzooi wat er is. Kijk of je een flesje alcohol (niet om te drinken) uit kunt halen en maak de faders met een wattenstaafje schoon. De alcohol reinigt en laat geen rotzooi achter in de fader..

Back