• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diversen hardware

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soul C

gecalibreerde soul augurk
wegens te weinig gebruik/ geld nodig bied ik het volgende te koop aan:

casio VZ1 gedistingeerde fm synth, prettig klavier, 8 DCO's per stem, grafisch display, heel geschikt voor Rhodes achtige geluiden enz enz 140

MC505 groovebox, drummachine, sequencer, JV1080 synthengine, heeft een nieuw (blauw) display 240

digitech Vocalist VHM5 vocal harmony effect module met autotune etc. adapter is niet moeders mooiste 125

Vestax HDR-6 6 sporen HD recorder,staat bekend om z'n goede converters, dokumentatie erbij, heb er een grotere harde schijf in gezet, ben ff vergeten hoe groot75

simmons SDS200 2 kanaals analoge drummodule, 10 parameters per kanaal. 2x gate in. zitten 2 gaatjes achterin, kan er voor zeg 2 tientjes extra CV ingangen voor je opzetten voor de pitch, dan kan je er ook mee bassen enz 140

ibanez DM1000 oldschool digitale delay 75

2 defecte DCO synthjes, casio CZ101 en suzuki SX500 geen idee wat ermee is, geen zin/ tijd om me er in te verdiepensamen 75 of p/st 40

alles in nette werkende staat tenzij anders vermeld

hou deze draad in de gaten, er komt binnenkort nog meer bij ! :koffie:

Attachments

• IMG_3616.jpg
    IMG_3616.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 71
  • IMG_3619.jpg
    IMG_3619.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 59
  • IMG_3622.jpg
    IMG_3622.jpg
    83,6 KB · Bekeken: 68
  • IMG_3625.jpg
    IMG_3625.jpg
    68,7 KB · Bekeken: 60
  • IMG_3626.jpg
    IMG_3626.jpg
    48,8 KB · Bekeken: 61
qua ruil heb ik eigenlijk zowat alleen interesse in een waldorf pulse, matrix6/1000, ensoniq sq80/ esq1, rs7000 met of zonder bijbetaling
maar je mag altijd een voorstel doen natuurlijk

Attachments

• IMG_3629.jpg
    IMG_3629.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 65
  • IMG_3630.jpg
    IMG_3630.jpg
    49,2 KB · Bekeken: 66
  • IMG_3634.jpg
    IMG_3634.jpg
    69,6 KB · Bekeken: 60
hdr-6 .cz101, sx500 en dm1000 inmiddels verkocht

komen bij :

een draagbaar kofferharmonium, made in Parijs,jaren 50/60 met transponeerbaar klavier
ong 70x25x28 cm, klinkt echt fijn, geen valse noten. buitenkant wel roestig 120

LEM compact 412 s powermixer , doet niets meer, zowiezo ligt een van de eindtrappen eruit , zit nog een goede flinke voeding met ringkerntravo's in + veel andere bruikbare onderdelen, oa delay, pots, jackchassisdelen etc 25

deze zijn lastig om op te sturen

Attachments

• IMG_3646.jpg
    IMG_3646.jpg
    78,5 KB · Bekeken: 67
  • IMG_3647.jpg
    IMG_3647.jpg
    94,5 KB · Bekeken: 67
  • IMG_3644.jpg
    IMG_3644.jpg
    91,4 KB · Bekeken: 65
  • IMG_3637.jpg
    IMG_3637.jpg
    65,7 KB · Bekeken: 61
  • IMG_3641.jpg
    IMG_3641.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 75
ok overal 5 euro vanaf :P

casio VZ1 gedistingeerde fm synth, prettig klavier, 8 DCO's per stem, grafisch display, heel geschikt voor Rhodes achtige geluiden enz enz 135

MC505 groovebox, drummachine, sequencer, JV1080 synthengine, heeft een nieuw (blauw) display 235

digitech Vocalist VHM5 vocal harmony effect module met autotune etc. adapter is niet moeders mooiste 120

simmons SDS200 2 kanaals analoge drummodule, 10 parameters per kanaal. 2x gate in. zitten 2 gaatjes achterin, kan er voor zeg 2 tientjes extra CV ingangen voor je opzetten voor de pitch, dan kan je er ook mee bassen enz 135

een draagbaar kofferharmonium, made in Parijs,jaren 50/60 met transponeerbaar klavier
ong 70x25x28 cm, klinkt echt fijn, geen valse noten. buitenkant wel roestig , van binnen nog netjes 115

LEM compact 412 s powermixer , doet niets meer, zowiezo ligt een van de eindtrappen eruit , zit nog een goede flinke symmetrische voeding met ringkerntravo's in + veel andere bruikbare onderdelen, oa delay, pots, jackchassisdelen etc 20

VZ1, harmonium en de LEM compact worden in principe niet verstuurd, de rest kan wel op kosten/ risico van de koper

als je wat te ruilen hebt, doe me een voorstel :okdan:

ik denk dat ik het harmoniumpje ook maar hou bij nader inzien , is toch wel erg leuk ding..
nou ja, mocht iemand het heel graag willen, ben ik misschien nog over te halen :)
in ieder geval wil ik m eerst samplen

de rest van t spul staat inmiddels op marktplaats, dus aldaar kan geboden worden

goed, de lem en de vz1 zijn ook weg :doei:

rest nog de mc 505 met nieuw blauw display... 225 euro mensen

...en er komen bij:

-yamaha RM1X waarvan recent alle switches vervangen ! 200 euro graag, was best nog wat werk en je komt ze niet heel vaak tegen met perfect toetsenbord, vandaar dus 200
voor deze fijne sequencer.. ik zal je missen ;{

-soundcraft spiritfolio F1 14-2 , 6x mono 2x stereo, 3 aux 100 mm faders
alles werkt perfect, geen gekraak brom of ruis, ja ok de mute knoppen kraken een beetje.
mag weg voor slechts 80 euro omdat er een gaatje inzit en de connector van de voeding is vervangen, ziet er niet heel mooi uit, verder in nette staat, sliders lopen super licht

komt ook nog een yamaha a3000 sampler aan, maar moet nog checken of ik het bekende knoppen probleem kan fixen, en hoeveel geheugen enz er ook al weer inzit, dus weet nog even geen prijs, maar ik kom erop terug :engel: is fijne fx bak ook trouwens

foto's volgen nog

en er komt nog meer aan, ben de boel aan het omgooien hier :koffie:

synthetisch nieuwjaar allen :P

ok, de a3000 dus, het is een V2 met 51mb ram en een ingebouwde scsi harde schijf, ik herinner me vaag 2 gig, maar zou het echt niet zeker weten
vanochtend heb ik de encoders schoongemaakt, deze werken dus gewoon weer ok :okdan:
enkel wat krasjes op onder en bovenkant. graag 75 euro
dan heb je niet alleen een toffe sampler, maar ook een fx bak en is ook eens prima als synth te gebruiken met ingebakken waveforms, vele filters, adsr enz

Attachments

• DSC02531.jpg
    DSC02531.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 66
  • DSC02529.jpg
    DSC02529.jpg
    86,6 KB · Bekeken: 66
  • DSC02526.jpg
    DSC02526.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 63
  • DSC02534.jpg
    DSC02534.jpg
    97,9 KB · Bekeken: 61
spirit folio is :verkoght:

op de mc505 is 175 geboden, vind ik net te weinig helaas, maar voor iets meer issie van jou *D

flinke doos circuitbend/t spul 15 euro slechts

en de an1x staat hier ook nog steeds voor je klaar
enkel wegens gebrek aan ruimte, is een hele mooi synth qua geluid,
strings ed komen er heel "analoog" uit
maar hij kan wel wat trucs die je bij een analoge poly niet snel tegenkomt

..en de 505 is ook weg:verkoght:

komt bij een roland r70 drumcomputer met universele gestabiliseerde voeding
(dus niet de orginele) graag 200 euro

m'n korg prophecy mag evt ook weg voor slechts 200 euro vanwege het feit dat de beide uitgangen opnieuw gesoldeerd moeten worden en ik daar helaas te lui voor ben, via de hoofdtelefoon uitgang werkt ie prima namelijk :mexico:

en nog steeds de yamaha an1x voor 200 euro

alle instrumenten tenzij anders vermeld in nette werkende staat, uitproberen in amsterdam, opsturen mogelijk (risico en kosten voor koper)

ruilen kan, liefst voor (defect) analoog spul, ben gek op knutselen, maar sta ook open voor andere voorstellen

foto's volgen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back