Heb ik weer!!!!!

phochos

Berliner School Artist
Gisteren heb ik een nieuwe Nordlead 3 gekocht bij Rockpalace in Den Haag. Wil ik lekker gaan spelen in de avond, blijkt de laagste Fis-toets heel zwaar te spelen en geen contact te maken. Het lijkt wel of er een vloek op de apparaten rusten die ik koop, want een paar weken geleden ging mijn SH101 kapot, een paar maanden geleden kreeg ik een nieuwe VA3 van Roland binnen waar het drukscherm het na twee dagen ermee ophield. Zo kan ik nog wel even doorgaan met klagen over spikplinternieuwe apparaten die het na een of twee dagen voor gezien houden.

Hebben jullie daar wel eens last van?????????????:confused: :confused: :confused:

Ik heb daar gelukkig nog nooit last van gehad.

Ik leef met je mee.. :(

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Nee, maar ik vindt wel dat je hier goede argumenten geeft om op software over te stappen.
hahaha! Zo vroeg al zoveel humor! :dubbel:

Nee, maar ik vindt wel dat je hier goede argumenten geeft om op software over te stappen.

Zul je geen spijt van krijgen ..:eureka:

[OT MODE] Vroeg? Mijn wekker gaat daags om 05:15 uur [/OT MODE]
Ik neem in ieder geval aan dat je dat niet serieus bedoeld...

Van mijn Triton LE hielden de bovenste 5 toetsen ermee op... na reparatie na 1 dag weer hetzelfde euvel =(

Re: Heb ik weer!!!!!

Origineel geplaatst door phochos
Gisteren heb ik een nieuwe Nordlead 3 gekocht bij Rockpalace in Den Haag. Wil ik lekker gaan spelen in de avond, blijkt de laagste Fis-toets heel zwaar te spelen en geen contact te maken.

Hebben jullie daar wel eens last van? :confused:

Last van nauwe software Sander? :D

Dit is toch gewoon een (2 jaar) garantie-gevalletje?
Hup direct mee terug gaan :)

Re: Re: Heb ik weer!!!!!

Re: Re: Heb ik weer!!!!!

Origineel geplaatst door The Q
Last van nauwe software Sander? :D

Dit is toch gewoon een (2 jaar) garantie-gevalletje?
Hup direct mee terug gaan :)
Precies! Terug met die hap...

Als het goed is is de winkel verplicht om als jij binnen 8 dagen komt met je NL3 hem om te ruilen. Laat je niks wijs maken over dat ie opgestuurd moet worden, een andere moeten ze geven. Als je na dag 8 pas komt, hoeven ze dat niet meer te doen en sturen ze hem op en zit je dus heel lang zonder...dus... ik zou maar opschieten. :)

Heb ik weer!!!!!!

Heb ik weer!!!!!!

Origineel geplaatst door dextron
Als het goed is is de winkel verplicht om als jij binnen 8 dagen komt met je NL3 hem om te ruilen. Laat je niks wijs maken over dat ie opgestuurd moet worden, een andere moeten ze geven. Als je na dag 8 pas komt, hoeven ze dat niet meer te doen en sturen ze hem op en zit je dus heel lang zonder...dus... ik zou maar opschieten. :)

Ik ben al terug gegaan naar de winkel, hij wordt nagekeken, anders krijg ik een gehele nieuwe. Hopelijk heb ik hem morgen weer in het bezit, want ik mis hem nu al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:halleluja

RUILEN.... meteen !! en een nieuwe meenemen.
en bij de volgende die je krijgt eerst even alle toetsen checken...

wel jammer :(

Ik zou er geen genoegen meenemen dat zij er naar kijken. Wat houdt dat in dan ? gaan ze hem openschroeven ?
Je hebt betaald voor een nieuw werkend apparaat, niet voor een nieuw hersteld apparaat. Maar je moet het zelf weten. Maar ik zou voor dat geld zeker een nieuwe goed werkende eisen. En het serienummer van mijn oude apparaat had ik opgeschreven zodat ze me niets wijs kunnen maken.

Ja, misschien reageer ik nogal pittig, ik heb 10 jaar geleden als computer verkoper gewerkt bij Funtronics Rotterdam, en ik vertrouw verkopers niet meer zo...

Origineel geplaatst door dextron
Ja, misschien reageer ik nogal pittig, ik heb 10 jaar geleden als computer verkoper gewerkt bij Funtronics Rotterdam, en ik vertrouw verkopers niet meer zo...

Stukje zelfkennis...?;)

Direct een nieuwe!

Ik zou direct een nieuwe eisen.. geen gelul. Je hebt hem amper gebruikt en hij moet al nagekeken worden??? Laat ze zelf dit apparaatje fixen en jou direct een ander geven...

Ik haat dat.. nieuwe spullen die direct kapot zijn...

Ik had hetzelfde met mn Senseo koffie machine.. hij... euhm..
Wacht ik drop dit wel effe op een ander forum... :-)

Back