• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie HR-624 (MK-I) Studio monitoren. In hageltje nieuwstaat!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

E.P.

Stamgast
Beste forumleden. Ik bied aan, een werkelijk in hageltje nieuwstaat set Mackie HR624 mkI studio monitoren. Met veel pijn in m'n hart toch besloten dat ze weg mogen. Destijds aangeschaft om op mijn synth. aan te sluiten maar door weinig tijd uiteindelijk allemaal niet veel van gekomen. De synth is verkocht met de gedachte de Mackie's op mijn pc te gebruiken. Ook daar niet veel van gekomen. De Mackies zijn dus nauwelijk gebruikt, alsof ze zo nieuw uit de doos komen!! Staan in rookvrije kamer. Inclusief een set Auralex MoPAD's. Compleet met alle boekjes en calibratie certificaat (speakers zijn als set dus ge-mached!). De HR-624 mkI klinkt volgens de pro's nog steeds veel beter dan de huidige serie. Sla je slag! € 600,- de set

Attachments

• IMG_4471.JPG
    IMG_4471.JPG
    129,7 KB · Bekeken: 107
  • IMG_4472.JPG
    IMG_4472.JPG
    116,5 KB · Bekeken: 94
  • IMG_4483.JPG
    IMG_4483.JPG
    169,2 KB · Bekeken: 89
  • IMG_4475.jpg
    IMG_4475.jpg