Simmons is Back! (nou bijna dan..)

oozi

Ouwe rot

dit hippe logo, een email adres en de tekst 'more info coming soon!' is alles wat er staat.

(domein is in de us geregistreerd, aan een bedrijf dat 'Data Rocket Industries' heet. zegt mij helemaal nix iig)

spannend hè..

Ik kan niet wachten!

(en ga maar even wat anders doen)

Ik dacht heel even dat het nix met Simmons-drums temaken zou hebben, totdat ik de URL las.. Hm, toch wel benieuwd wat ze willen doen?

Toch hou ik niet van die sites waar staat: "under construction" en "more info soon".. Ik denk altijd, zet het erop als het klaar is en anders gewoon niet.. Maja..

Arrev

Benieuwd

Benieuwd

Ik ben heel erg benieuwd... en hoop van harte dat Dave Simmons er zelf achter zit.

Mijn vrees is echter wel dat het in een markt met Roland's V-drum, Clavia's D-Drum.. Yamaha's DTX'en.. Alesis' DMPro.. en.. erm.. hoe heten die gasten ook alweer.. Pintech of zo.. niet makkelijk zal worden om weer een plekje te veroveren.

Maar we gaan het wel zien.. en horen ! :)

Origineel geplaatst door Arv
Toch hou ik niet van die sites waar staat: "under construction" en "more info soon".. Ik denk altijd, zet het erop als het klaar is en anders gewoon niet.. Maja..

Dan had er nu geen thread van op het Synthforum gestaan.... ;)

Doel bereikt.

Ik weet dat Simmons zijn concurrenten voor kan blijven. Misschien niet met realistische drumgeluiden, maar wel met drumsynths.. :)

"More info coming soon"? Dat staat er al meer als een half jaar.
Is wel zo'n beetje het minimum wat makers van software gebruiken om
een nieuw product aan te kondigen dat steeds maar weer uitgesteld wordt.
Dus wie weet wordt het wel een "VA SoftSimmons" :D
En ik denk niet dat Dave (als hij weer zou beginnen) een bedrijf in
Amerika zou oprichten.

Origineel geplaatst door senso
"More info coming soon"? Dat staat er al meer als een half jaar.
...
..
En ik denk niet dat Dave (als hij weer zou beginnen) een bedrijf in
Amerika zou oprichten.

oprichten misschien niet, maar samenwerken in deze tijden van de kleine wereld:

Origineel geplaatst op Yahoo! group Simmons_Drums
.... There is also a U.S. company in Connecticut involved. They are not sharing information at this time, but my contact said something would be announced soon.

..en die tekst staat er al lang ja maar dat logo is dacht ik toch wel nieuw? en 't meeladres..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik weet dat Simmons zijn concurrenten voor kan blijven. Misschien niet met realistische drumgeluiden, maar wel met drumsynths.. :)

Ik wou maar net zeggen. Simmons drums zijn uniek in het vak. En echt een cult. Ben erg benieuwd wat hier nu 8er zit :confused:

Valt me, zeker voor een Amerikaans bedrijf, wel op dat er geen "TM", "(R)" en "Inc." achtige tekens bij het logo staan, maar misschien ben ik wel een beetje extreem paranoide :D

Datarocket.com (volgens de "whois" informatie van het domein de registrant), is zelf ook 'under construction' btw :confused:

Re: Simmons is Back! (nou bijna dan..)

Origineel geplaatst door oozi

dit hippe logo, een email adres en de tekst 'more info coming soon!' is alles wat er staat.

(domein is in de us geregistreerd, aan een bedrijf dat 'Data Rocket Industries' heet. zegt mij helemaal nix iig)

spannend hè..
Helaas blijft het hierbij zo te zien.. Of heeft iemand wat inside information?

Ik heb hier wel wat ''Inside Information''

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Kevin
Ik heb hier wel een bestandje met wat ''Inside Information''

Dat klinkt wel erg dik 8o)

Back