Roland TR 909 & 808 Gevraagd

Status
Please reply by conversation.
1300,- wil ik er wel voor geven..
1400 maar dan moet die wel in perfecte staat zijn.

En zojuist is de 909 naar 1600 gegaan, mijne kopen? Heb er 850 voor betaald maar voor 1600 mag je hem meenemen :D

Je zou maar veel geld hebben, als je dan eens alle 909's opkoopt die voorbij komen tot dat er geen een meer te krijgen is en de prijs dus logisch flink omhoog gaat door vraag en aanbod. Dan wacht je nog even tot de gekte helemaal compleet is en dan rustig 1 voor 1 verkopen.

De gekte is toch al lang compleet? De prijzen gaan per maand omhoog. Volgens mij kun je je haast geen buil vallen voor €1600 want over een half jaar zitten ze op €2000

En zojuist is de 909 naar 1600 gegaan, mijne kopen? Heb er 850 voor betaald maar voor 1600 mag je hem meenemen :D

Je zou maar veel geld hebben, als je dan eens alle 909's opkoopt die voorbij komen tot dat er geen een meer te krijgen is en de prijs dus logisch flink omhoog gaat door vraag en aanbod. Dan wacht je nog even tot de gekte helemaal compleet is en dan rustig 1 voor 1 verkopen.

Is jouwe in perfecte staat dan.. geen kras geen deuken niet vergeeld..

1600 voor mij never nooit niet......... denk dat de interesse rechtevenrdig afneemt met de prijs

Status
Please reply by conversation.
Back