Studio Electronics SE-1

Status
Please reply by conversation.

Pedro

Ingeburgerd
Hallo beste mensen,

Ik ben op zoek naar een Studio Electronics SE-1 (x) verkerend in goede staat.
Alvast bedankt voor reacties en uw aandacht,

Groeten Peter Blom

:walker:

Jazeker de SE-1 nog steeds een lopende kwestie, hunkerend naar een slotscene waarbij we oude eigenaar in een oranje gloed van geluk en zonsondergang breedlachend nieuwe eigenaar zien uitzwaaien terwijl deze wegstuift richting het einde van de horizon. Naast de krekels rest er deze avond slechts het geritsel van verse briefjes van 50 euro in de vuisten van oude eigenaar en in zijn geest een allesoverheersende vreugde omdat hij weet dat wat hij gedaan heeft de enige goede keus was op dit moment in zijn onstuimige leven:

Het verkopen van zijn Studio Electronics SE-1

Ja er staan er een paar in de States en in UK, eentje in Belgie ook zag ik vandaag, thanks. States doe ik toch liever niet ivm douaneperikelen en uit de UK zijn nieuw of overpriced, wellicht ook vanwege de pond. Ik zit met beperkt budget, vandaar de oproep hier ook.

Ik heb geen idee of dit enig verschil zou maken voor potentiele verkopers, maar ik kan melden dat er per acuut op serieuze wijze muziek mee gaat worden gemaakt. Daarnaast ligt er kilo's dank op de loer.

En een schoteltje boterbolletjes.

Ik heb mijn SE-1x in Duitsland gekocht, ik zou de Duitse eBay in de gaten houden. Vanuit de states is riskant, je weet niet precies wat je aan inklaringskosten gaat betalen (heeft voor een deel met geluk te maken) en eigenlijk mogen ze niet worden geimporteerd omdat er soldeersel in zit wat hier verboden is. Athans, dat was een aantal jaren terug zo iig.

ben benieuwd of je er inmiddels 1 hebt.. en nog meer benieuwd wat voor moois ermee gemaakt gaat worden :)
een studio electronics atc zou wellicht ook een optie zijn.
se1 zou je voor zo'n 650 moeten kunnen scoren, de se1x rond de 750 - 800

Er staat nu ook een MOS-Lab 8a op marktplaats te koop.
Ik krijg alleen de link niet lekker in de reactie geplakt ( handig heh zo'n iPad).

In ieder geval is dat ook wel een vet ding!

Ja ATC indd thanks. Had ik ook naar gekeken maar ik geef de voorkeur aan meer rechtstreekse bediening van een SE-1. Die MOS-Lab vind ik niet interessant want ik ben op zoek naar een analoge synth met opslagcapaciteit voor patches. Ik heb beperkt budget vandaar mijn zoeken in deze richting

De SE-1 die hier nu te koop staat is strictly afhalen in Zuid Frankrijk.

Ik ben nog op zoek dus, alvast bedankt mensen

Ik weet zeker dat je er 1 gaat vinden. Soms zie je er hier ineens 3 te koop staan hier. Heb de mijne overgenomen van een forumlid voor 650 euro. Als ik nog in Assendorp had gewoond had je die van mij kunnen lenen haha. Weet trouwens niet of de ATC meer midi aansturingsmogelijkheden heef, kan wel zijn n.l en dat kan heel handig zijn.
Als het goed is heeft Kuub een ATC, kun je hem ff vragen
Trouwens, voor 225 -250 euro is een waldorf pulse ( 3x osc) een absolute monosynth bassmonster. Via een editor makkelijk sounds maken in je DAW.

economie moet rollen he, soms is een helpende hand niet verkeerd .. iets goeds doen voor de muzikanten.
wellicht word ik later in de hemel beloond met de grootste modular/studio ooit 8)

Ola Devon-Miles,

Thanks man, ook bedankt nog voor de voorlaatste post. Ik sprak A de Pers laatst en hij zei me wie je was, dus nou weet ik dat ook, ik hoop dat alles goed is met je. Het is je gegund potverdorie. Ik heb ATC beetje uitgezocht indd. Ik vind die inmiddels interessanter indd vanwege filters en zijn robuuste roomwitte voorkomen.

Ik heb de ATC 1X met 4 filters die hier laatst wegging met lede ogen zien wegwaaien voor 750 euro.

Heb/had inmiddels echter wat andere (ook zeer toffe) goodies gekocht en moet weer even wachten tot cashflow ophoopt. Ik ga mn oude geluidskaart verkopen denk ik. En mn bril

@Moderator, deze topic mag wel een slotje op wat mij betreft, ik ben wijzer geworden en een paar maanden ouder het is goed zo

Status
Please reply by conversation.
Back