Hallo allemaal

JimmyZ

Nieuwkomer
Ik ben Florisjan, Nederlander, woonachtig in België, 48 rondjes om de zon afgelegd.
Ik wil al heel lang muziek maken, met Sythesizer. Op gegroeid in een klassieke muziek familie, toen ik eens binnen kwam met een plaat van Ekseption was dat vloeken in de kerk, het werdt nog veel fraaier met mijn ontdekking van geweldige muziek gemaakt door Isao Tomita, die platen mocht ik alleen beluisteren met een hoofdtelefoon, want die herrie was geen muziek, maar mijn passie voor electronische muziek was wel geboren.
In die dagen ook bezig geweest met schaar, plakband en een Revox bandrecorder, eens een werkje gestuurd naar het radioprogramma, De Bond van Doorstarters, niet gedraaid hoor, daarna is alles een beetje veel verwaterd.
Tot zeer recent kon ik geen kant uit met dat gevoel om weer muziek te maken, tot ik op dit forum botsten, zo maar, ben gaan lezen, wil een tekst lijn aan halen uit de film The matrix om weer te geven waar ik nu ben: "I imagine that right now, you're feeling a bit like Alice. Hm? Tumbling down the rabbit hole?"
Gelukkig ben ik een technisch persoon en dankzij dit forum Software gevonden, kan mijn weg wel vinden met de P8, heb ook een eenvoudige Roland, een EM15bnl en vandaag een Midiinterface aangeschaft er is een nieuwe wereld open gegaan, heerlijk!
Groeten
Florisjan

Back