geigercounter, compressor, reverbs

Status
Please reply by conversation.

SirSickSik

zwaar behaard lid
gezocht:

-geigercounter voor nog een extra kick-layer XD

-compressor/limiter voor over de melodie (blofeld+MOFX)

-Reverbs voor over drums en melodie (aparte)

heeft hij die niet al...

oja, richtprijzen XD
Ik ben van de rauwe muziek, dus high-end schiet bij mij niet echt op gezien het geluid dat ik er doorheen jaag XD Compressor moet ervoor zorgen dat de pieken van de blofeld een beetje gedimd worden, want er zit nu volgens mij een dynamisch bereik van 50dB ofzo (ik zeg maar wat, maar het is niet relaxt haha)

-compressor: +- E100/150

-geigercounter: E250?

-reverbs: ik zou toch graag voor een 1U lexicon met zo min mogelijk menu's. (liever geen menu's) E100/150

Alles moet zo snel mogelijk af te stellen zijn gezien de aard van mijn setup (bedoeld voor live-improvisatie, vandaar geen menu's...... en ja, ik wil inderdaad met zo'n 30 apparaten een liveset geven :D)

Een Alesis 3630 compressor is dan misschien iets voor je.

Hier nog een Lexicon lxp15mkII te koop.
Eventueel nog een Rocktron stereo compressor.

neem aan dat de rocktron een pedaal is?

in dat geval nog even de toevoeging:
noodzakelijkerwijs 19", want al mijn tafel/deur-blad-ruimte is in gebruik...:D

wat betreft de lpx15....wat vraagt u er voor?

Hij bedoelt GSSL4000, is een zelfbouwcompressor gebaseerd op de compressor uit de SSL G4000 mengtafel

update:
ik heb nu een reverb staan (mpx100) voor over de drums. 2e is eigenlijk ook niet nodig (gaia en blofeld hebben eigen reverbs, de mopho heeft de t-resonator als mogelijke reberb) Dus reverb is klaar.

Ben nog op zoek naar:
-1 laatste totale-fuck-up effect voor de laatst overgebleven layer in mijn kick-fx routing. Dus zoiets als de geigeroounter, alleen dan hoe analoger hoe beter :P
-2 sterep compressoren/limiters voor over gaia en de blofeld. (ik heb al 3x symmetrix en 1x dbx266xl voor de drums/kick, dus op zich een betere voor over de kick/drums zou kunnen of die geschikt zijn voor lead en achtergrond geluiden).

Hey,

Ik heb nog een behringer composer mdx 2100 staan, geen idee of bet iets voor jou is, maar hij is af te halen voor 30 euro in Antwerpen.

Ruilen kan overigens ook.

ik ben niet echt meer van de behringer na een aantal ervaringen...
heb hier nog steeds wel een multicompressor XL staan om mijn boxen tegen mijn t-resonator te beschermen, maar wil die uiteindelijk toch ook gaan verruilen voor iets anders..

Als je nog op zoek bent naar een WMD Geigercounter, ik ben de dealer voor WMD in Nederland. Helaas niet op voorraad op dit moment, maar ik verwacht binnen een maand er weer en paar te hebben. Mijn website is www.digitaar-wil-ik.nl en je kan eventueel mailen op marijn at digitaar-wil-ik.nl

Status
Please reply by conversation.
Back