DigiLoog
Ouwe rot
Ben op zoek naar een mooie (geen krassen en of butsen) en 100% werkende Moog Source.
Over de prijs komen we wel uit.
Over de prijs komen we wel uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ga niet hoger dan 800 euro?

Ik vond het ook wel een terechte opmerking van je. Vond het ook zonde dat deze mogelijkheid er niet meer is bij verkoopthreads, beetje extra enthousiasme van andere SF-leden kon aspirant kopers nog wel eens over de streep trekken.
Tja nu gebeurt het ook, maar dan op een andere plek, zoals hier.
Je bedoelt dat er mensen posten zonder iets relevant te schrijven m.b.t. het onderwerp?
(de tijd dat ik de hoofdprijs voor iets betaalde <paarse Synton Syrinx> heb ik voorgoed achter me gelaten)

Er zijn mensen die hun brood moeten verdienen met de verkoop van synths (Leo) en die dan uiteraard wat duurder zijn dan de gemiddelde verkoper, is ook niet erg.
Ik heb nog niet zo gek lang geleden mijn Moog little phatty verkocht omdat ik die toch wat vond tegen vallen, na het zien van Source filmpjes op YT was ik toch wel onder de indruk van zijn kunnen.wat is het eigenlijk wat je verwacht van een source wat je niet zou kunnen vinden bij een andere moog ?
[/IMG]
op en zet wel een ad op MP.