Source

Status
Please reply by conversation.
dat is vandaag de dag zo'n 400 onder de gangbare prijs, maar eerlijk is eerlijk, zelf zit je met je verkopen ook altijd erg laag in prijs ;)

Gelukkig kunnen we nog wel onbepert trollen onder een te koop gezocht draadje :D

Oh ik mis die gelukkige dagen dat je een verkoper nog feedback kon geven =(

ik ook, for better or for worse.

maar goed, jij noemt het trollen, ik vind het gewoon een relevante opmerking. source's doen intussen (eindelijk, want het werd eens tijd dat die ook meeging in de prijsstijging - en wat breder ontdekt werd vanwege zijn dikke supergeluid en best wel makkelijke en afdoende bediening) vanaf 1200 tot wel 1400 of meer. omgerekend.
natuurlijk zullen er altijd koopjes blijven en uitschieters naar boven en tegen zoiets (een koopje dan) aanlopen is 1 ding, maar er zelf om vragen.... 800 voor een perfecte source is gewoon niet reëel, dat wou ik maar even zeggen;)

Ik vond het ook wel een terechte opmerking van je. Vond het ook zonde dat deze mogelijkheid er niet meer is bij verkoopthreads, beetje extra enthousiasme van andere SF-leden kon aspirant kopers nog wel eens over de streep trekken.

Ik vond het ook wel een terechte opmerking van je. Vond het ook zonde dat deze mogelijkheid er niet meer is bij verkoopthreads, beetje extra enthousiasme van andere SF-leden kon aspirant kopers nog wel eens over de streep trekken.

Dat liep standaard flink uit de hand...

welnee, ik heb heel veel plezier gehad, en gemak, van de reacties in mijn verkoopthread.
en af en toe gezeur en dat was soms terecht en anders heel eenvoudig met argumenten te pareren.

elke thread kan uit de hand lopen, natuurlijk ben ik het ermee eens dat als het kopen/verkopen geld en prijzen betreft, die kans groter is omdat dan bepaalde gevoelens gaan meespelen, en natuurlijk wordt het heel persoonlijk in een verkoopthread, maar aan de andere kant, dat gezeik over hoge prijzen in de grappenmakers thread is toch eigenlijk hetzelfde, en dan doet iedereen mee. dan moet je ook niet bang zijn om dat soort opmerkingen zelf voor je kiezen te krijgen. als je iemand in timboektoe kan afzeiken, of op marktplaats, omdat ie zoveel vraagt voor zijn juno106, dan kan dat toch ook in de eigen achtertuin?

Goed heren, je mag natuurlijk vragen wat je wilt (doe ik ook wel eens).
Meen dat er vorig jaar nog een Source voor 800 werd aangeboden op MP, dus ben ik van dat bedrag uitgegaan. Wist niet (omdat je ze niet veel ziet aangeboden worden) dat hij in zo'n korte tijd omhoog is geschoten qua prijs.
Er zijn mensen die hun brood moeten verdienen met de verkoop van synths (Leo) en die dan uiteraard wat duurder zijn dan de gemiddelde verkoper, is ook niet erg.
Ik heb er ook geen enkele haast mee en meer dan 800 euro heb ik er op dit moment niet voor over (de tijd dat ik de hoofdprijs voor iets betaalde <paarse Synton Syrinx> heb ik voorgoed achter me gelaten) dus dan wacht ik wel af of vergeet het gewoon.

zekers.

lijkt me nogal moeilijk om een perfecte source te vinden, met onbekrast plaatwerk, sowieso voor deze prijs.
wat is het eigenlijk wat je verwacht van een source wat je niet zou kunnen vinden bij een andere moog ?
vind ze zelf eigenlijk minder namelijk met het weinige hout en aantal knoppen.
waarom niet meteen gaan voor een mooie minimoog ? komt er waarschijnlijk toch wel eens van en de prijzen zijn nu nog niet "helemaal over de top ".

ten aanzien van opmerkingen bij te koop aangeboden: nee liever niet . natuurlijk blijven de goede herinneringen het langst hangen, maar het was me toch ook wel vaak een boel ongefundeerd, en jaloers afzeiken. nee liever niet, geef mijn portie wat dat betreft maar aan fikkie..
fikkie.jpg

wat is het eigenlijk wat je verwacht van een source wat je niet zou kunnen vinden bij een andere moog ?
[/IMG]
Ik heb nog niet zo gek lang geleden mijn Moog little phatty verkocht omdat ik die toch wat vond tegen vallen, na het zien van Source filmpjes op YT was ik toch wel onder de indruk van zijn kunnen.
Maar om voor een Source meer te gaan betalen dan een nieuwe Phatty vind ik toch wel een beetje teveel van 't goede.
En een MiniMoog heb ik in een zeer ver verleden al eens gehad en 2 keer hetzelfde apparaat aanschaffen doe ik niet en die zijn ondertussen ook veeeeeeeeeeels te duur geworden.
Maar ik zat eigenlijk helemaal niet op dit soort reacties te wachten dus mag er van mij wel een :slotje: op en zet wel een ad op MP.

oke, als ik iets zie laat ik het je natuurlijk wel even horen. vr.gr. sunny

Status
Please reply by conversation.
Back