Source

Status
Please reply by conversation.
Waarom ga je niet voor een Multimoog? Ik heb ze allebei gehad, aardig wat overlap. Geheugens zijn fijn om te hebben, de sequencer is leuk maar hoevaak ga je die gebruiken? Wel lekker compact en veel druk achter het geluid. De Multi is meer hands on en ook meer expressief met z'n aftertouch en ribbon. Tcoh wel een beetje spijt dat de Source weggegaan is, maar ja, dat hebben ik met vrijwel alles wat ik weer verkoop. 1000-1200 lijkt me een mooie prijs, iets meer voor een hele gave. De huidige vraagprijzen snap ik ook wel.

Er zijn mensen die hun brood moeten verdienen met de verkoop van synths (Leo) en die dan uiteraard wat duurder zijn dan de gemiddelde verkoper, is ook niet erg.

waar baseer jij op dat ik duurder ben dan de gemiddelde verkoper?
en dat heeft er toch niks mee te maken? ik bied je toch geen source aan?! ik hou m. ik weet al heel lang dat het een erg leuke en goed klinkende synth is. ik geef alleen aan dat op basis van wat ik zie, de marktprijs een stuk hoger ligt dan de 800 die jij voor een perfect exemplaar over hebt.

analogica> je was zo goed met die Quote knop de laatste tijd.
Maar het gaat weer matig met jouw quote vaardigheden.
:D:P

hij zit wel in de quote 100 van het synthforum hoor , en hoog ook. :D
:luv:

Ben benieuwd waar die op ebay uiteindelijk voor weg gaat en natuurlijk of Leo of ik gelijk krijg qua prijs.
Mocht hij toch voor (zo als Leo beaamt) 1200 euro gaan, zal ik mijn excuus bij hem aanbieden.
Voor mij is deze geen optie (ook niet voor 800 euro) omdat ik geen synths op afstand koop, eerst testen dan betalen.
Wat schiet ik ermee op omvoor een Source naar de U.K. te gaan wordt hij me nog te duur.
Terwijl er genoeg in ons land aanwezig zijn, we praten hier niet over een ultra zeldzame synth of zo.

Nou het winnende bod is 1140 euro, dus Leo je hebt de weddenschap gewonnen en bied ik mijn welgemeende excuus bij je aan :halleluja
Ik heb het er i.i.g. niet voor over.

Status
Please reply by conversation.
Back