Moog modular aaarg

Ik hoop dat zon systeem in de toekomst nog betaalbaar is kzou het echt grqqg willen hoor.
Curieus hoeveel hij gaat gaan.

Die instrumenten zijn altijd al prijzig geweest..bij introductie al "slechts voor de lucky few"

Idd, waardeloos materiaal..

niet waardeloos,wel onbruikbaar als je perfecte melodietjes samen met je andere synths wil spelen.

en als jet laat modden,tja dan is het niet origineel meer,zeker de sound zal eronder lijden gezien
je vco's strakker (lees perfect moeten) tracken

niet waardeloos,wel onbruikbaar als je perfecte melodietjes samen met je andere synths wil spelen.

en als jet laat modden,tja dan is het niet origineel meer,zeker de sound zal eronder lijden gezien

Moddervette solos met je Moog modular zullen best lekker klinken..

Maar goed...het is een Moog modular, zal best wel wat beperkingen op en aan zitten.

Had ik al gezegd dat het een MOOG MODULAR is??

nou, met de sound gebeurt helemaal niets, als je de tracking verbeterd.

en en slordige 7 oktaven moet haalbaar zijn.

:koffie:

als je 1 vco gebruikt niet nee,vanaf 2 ,wel natuurlijk...

nou nou, zo erg zijn die originele vco´s nou ook weer niet.

meestal is de tracking tot een oktaaf of 5 spatzuiver.
:mega:

het mooie is, dat het origineel is. Het minder mooie is, dat er veel aan opgeknapt moet worden wil je er echt speelplezier van hebben. En nu kan je wel gooien met namen als Kevin L, je weet dat hij geen klussen meer aanneemt. OK, in NL zijn er genoeg die de Moog kunnen opknappen. Zelf ga ik nu voor COTK - duurt lang voordat er wat komt, maar is zeker met Moog te vergelijken (wat ik natuurlijk eerst heb gedaan) en scheelt flink ik de knip.

Back