SU 700 Scsi

Jur

abstract
Hallo mensen,

Ik heb een yamaha su700 met uitbreidings bord zodat ik er een scsi drive op kan aansluiten. Nu heb ik een zipdrive gekocht maar die kabel past niet in mijn su700. Weten jullie misschien welke kabel ik nodig heb. Ik heb mijn su700 en zipdrive al meegenomen naar de winkel maar de heren konden het niet vertellen.

Wat ik dus eigenlijk wil weten hoe heet de connector die in mijn su gaat zodat ik hem ergens kan bestelllen.

Weet jullie nog adresjes om die te bestellen?

Ik ben nu overgeleverd aan de heren computer-verkopers en daar heb ik weinig vertrouwen in.........

Dank u

ok ben erachter hoe de connector heet die in de su700 moet, maar hoe heet dat ding dat in de zipdrive moet??

(iomega zipdrive)

dank u

Is dat zo'n narrow scsi aansluting die eigelijk op een paralelle aansluiting lijkt? Werd veel op mac gebruikt geloof ik....

belachelijk dat ze scsi als "standaard" bestempelen... sjezus wat zijn er toch veel verschillende soorten kabel combinaties! echt ongelofelijk iiri :D

uhm geen idee,

in de handleiding van de su heb ik die ene kant gevonden of tenminste nu moet ik nog ff weten hoe de andere kant heet, die in de zipdrive (iomega) moet dan kan ik gaan zoeken............

de aansluiting die op je zipdrive zit heet een scsi aansluiting
er zijn 3 soorten scsi aansluitingen, klein, middelmaat en groot. (anders weet ik het niet te verwoorden)
op je iomega zit de middelmaat, op de su 700 de kleine.

ik heb een scsi kabel over met aan de ene kant een narrow scsi connector die in je su700 past en aan de andere kant zit een grote scsi connector alleen past die dus weer niet in je iomega zipdrive... helaas

ok cool

dus ik moet de middelmaat hebben
die op de su weet ik de naam nu van.......

de kabel die jij bedoelt heb ik hier ook.......

nu nog kijken of ik de heren computerverkopers kan overtuigen me de goede mee te geven..

in ieder geval bedankt voor je post, er moet hier toch iemand zijn die de exacte naam weet?

ik ga voor middelmaat!

ik weet het nem een zeikerd maar weet iemand hoe die middelmaat scsi connector heet?
die in de iomega zipdrive moet?

dank u!

nog ff gechecked voor de zekerheid

Why doesn't my Zip drive cable fit into my SCSI socket on the SU700?

The Zip drive comes with a 25-pin adapter (looks exactly like a parallel port cable). The cable you actually need is a 25-pin to 50-pin Mini-D SCSI Connector. You should be able to get one of these easily from a PC store.

Back