• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg PolySix met MIDI en Yamaha DX7IID

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

renehelmig

Stamgast
Heee Hallo,

Ik heb hier thuis, nog steeds :) , een PolySix en een DX7IID die ik graag wil ruilen, dan wel verkopen.

Korg PolySix:
De Korg PolySix heb ik uitgerust met MIDI (op deze site staat wat voor soort Midi dingetje er in zit)
Hij is in goede werkende staat, heeft een lithium baterij en is ruim 1,5 jaar geleden gecalibreerd. Ik heb hem zelf alleen maar thuis gebruikt. Er zit geen handleiding bij.
De houten panelen zijn beschadigd, de hoekjes zijn eraf en het vineer is hier en daar beschadigd(maar alleen aan de zijkanten).

Yamaha DX7IID:
Deze is in perfecte werkende en uitziende staat. Niks mis mee. Je krijgt er het 400 pagina tellende boekwerk 'The Complete DX7II' door Howard Massey bij. Dit is een zeer goede handleiding om je de DX7IID eigen te maken.

wat wil ik ervoor hebben:
Ik wil dit in eerste instantie ruilen tegen een andere synth.
Kopen kan ook voor E650,- (maar ook los)

Laat maar wat weten via PB of E-mail

Groeten,
:doei: Rene :doei:[

Ri,Ra,Ruilen ?

Ri,Ra,Ruilen ?

Kijk is in m'n Midi Sjit..........and tell me ?

hoe bedoel je?

Ik heb op je site gekeken maar kon daar geen setup/gear vinden?

Groeten,
Rene

Origineel geplaatst door Slipperman
misschien dat hij die kabel in zijn sig bedoelt?
thi hi hi hi:D
dah moet dan wel een verekte mooie kabel zijn meh en grote rooje strik erom:D

Ja hihi Foutjjjjjjj

Ja hihi Foutjjjjjjj

Had Midi sjit ff weggehaald,ik vond ut zo semi-stoer staan...........maar kijk nu maar ff dan .............Groetjes Ed

polysix is als het goed is verkocht.

Yamahadx7IId mag wel voor 200 euro.

Groeten,
Rene

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back