PPG SYSTEM

zo jeroen, da's niet mis , maar het is vast een heel mooi setje , zit hij hier ergens bij ?:
Lingerie%20setjes%20B.jpg

vraag me wel af of al die "computersynth's " goed repareerbaar zijn, mocht er zich iets voordoen met den chippies ? verder wel een mooi blauw setje , maar dat had ik al eerder opgemerkt.

zo jeroen, da's niet mis , maar het is vast een heel mooi setje , zit hij hier ergens bij ?:
Lingerie%20setjes%20B.jpg

vraag me wel af of al die "computersynth's " goed repareerbaar zijn, mocht er zich iets voordoen met den chippies ? verder wel een mooi blauw setje , maar dat had ik al eerder opgemerkt.

zow, die zij wel heel erg lelijk :D
alle computersynths zijn prima te repareren.
het kan alleen qua prijs behoorlijk uit de hand lopen.
is soms erg veel zoekwerk om een kapot chippie te vinden....

:mega:

goed te lezen dat mijn setje al weer zo´n 4000,- waard is...:okdan:

:koffie:

Ohhhh hij hééft het gewoon :duivels:

Hoe klinkt hij nou ten opzichte van een Waldorf MicroWave of een Wave? Ik hoor echt een hoop airy aliasing in de lage registers in die demo, nog meer als bij een MicroWave als ik het zo hoor.

inderdaad een hoop airy aliasing.
dit komt door de ietwat slechte filtering in combi met het 8 bits d/a systeem.
klinkt precies goed....:okdan:

ik zal binnenkort een een demo maken...

:koffie:

ik denk dat als het om de opbrengst gaat, een verkoper zichzelf bijna altijd te kort doet, als hij ingaat op een voorstel de veiling voortijdig te stoppen. en toch gebeurt het zeer regelmatig, ook met hele bijzondere dingen.

ik denk dat als het om de opbrengst gaat, een verkoper zichzelf bijna altijd te kort doet, als hij ingaat op een voorstel de veiling voortijdig te stoppen. en toch gebeurt het zeer regelmatig, ook met hele bijzondere dingen.

Tja met wat voor een verhaal krijg je iemand zo gek dat ze dat doen? "Ik zit in een hele belangrijke band en ik moet dit weekend nog dat ding hebben dus ik betaal nu 5000 en anders hoeft het niet meer"?

Tja met wat voor een verhaal krijg je iemand zo gek dat ze dat doen? "Ik zit in een hele belangrijke band en ik moet dit weekend nog dat ding hebben dus ik betaal nu 5000 en anders hoeft het niet meer"?

Met dat verhaal zou ik een Kawai K1M voortijdig verkopen hoor. :D

minder paypalkosten en geen garantie meer ?

beiden verkocht voor vraagprijs..

mensen die deze dingen verkopen weten wel beter,daar mag je zeker van zijn...

je moet het eerst hebben gehad voor het te weten

heb het nooit gehad,dus ik weet het niet

Ja ik dacht al dat zoiets zou worden gepost...het ging me meer om jouw vage reactie..

Back