Acid tekno 166bPm.

G

Guest

Guest
http://soundcloud.com/brz-tdk/weekend-travel-agency

Gemaakt met o.a. x0xbox XIO, mBase11, Culture Vulture, Sherman FB 2, dubbel MS-20 DIY filter, Line 6 delay, Airbase, Ensoniq DP4.....

Space aan.

De track specs nodigen al uit om het te checken!

Cool dat je in het begin aan het zoeken bent waar het midden nu ligt :) Kick klinkt lekker rond en aanwezig, maar niet vadsig hard. Alle geluiden, FX & co klinken lekker duidelijk beschaafd zonder vet in je speaker aanwezig te zitten. In de break van 8.50 zit een gefilterde schreeuw die op het hoogtepunt wel snerpt in je oren. Voor de rest nice & smooth!

Ik moest echt even mijn (hard, rauw & gedreun) perspectief wijzigen om in de Tekno modus te gaan. Ben ook niet echt een kenner op dit vlak. Maar deze shit dient over een 15 meter brede speakerwall gedraaid te worden en zelf goed van 't pad af zijn om in de trip te komen.

Vind de track aangenaam klinken, er gebeurt veel en heeft de lekkere stuwende kick & gefreaktheid de la TeKno! :okdan:

15 meter speaker voor de win.
De stem filtering is de CV, kicvk gaat er ook doorheen en omdat die er hier uit is gaat de gil extra.......hij is scherp, maar ik had hem voor mijn gevoel net op de rand zitten:) en dat vinnik wel lekker...

Cheers voor het luisteren en de comments.

Vergelijkbare discussies

G
Reacties
22
Bekeken
4K
G
G
Reacties
5
Bekeken
1K