• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Digidesign DIGI003 Rack incl. Pro Tools 8 LE + loops&demo's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ingmardevos

Ingeburgerd
Digidesign DIGI 003 Rack.
Inclusief ongebruikt, ongeopend Pro Tools 8 LE pakket.
Incl. Pro Tools virtuele instrumenten, loops en demo's.
Authorisatiecode ook nog ongebruikt.

Tevens kun je dmv van deze authorisatiecode Pro Tools upgraden naar Pro Tools 9 of 10. Dit met 60% korting!

Zeer goede, en stabiele interface. Ook i.c.m logic, ableton of cubase.

Ziet er top uit!

Richtprijs: €695,-

Uiteraard werkend te beluisteren/bekijken, en ophalen is geen probleem.

Hij mag weg aangezien ik voor 2 jaar naar het buitenland vertrek i.v.m. mijn masterstudie. Daarvoor neem ik een wat compactere mee.

Mensen die hem niet kennen:
FireWire audio interface, 2U rackmountable, 18 simultaneous channels of audio I/O, 24-bit/96kHz resolution, 8x analogue inputs, 8x analogue outputs, 4x professional mic preamps with 48V phantom power (switchable in pairs), 8-channel ADAT optical I/O or 2-channel S/PDIF optical I/O, 2-channel S/PDIF coaxial I/O, 1x MIDI in, 2x MIDI out, BNC Word Clock I/O, dedicated studio monitor output, alternate control room output, alternate source input for external device monitoring, dual headphone outputs.
Dimensions: 19"/2U (34.29cm deep). Weight: 5.09kg.

Doe een serieus bod, of mail me voor meer info! Kijk ook eens naar mijn andere ads, er mag namelijk nog meer weg!
O.a. een Presonus Digimax D8 pre-amp. Altijd via adat icm deze DIGI003 gebruikt.

Attachments

• n598uiEn7tB90iOlcES3nA==.jpg
    n598uiEn7tB90iOlcES3nA==.jpg
    49,8 KB · Bekeken: 219
  • digidesign-protools8-2.jpg
    digidesign-protools8-2.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 183
Setje

Setje

iemand?
Doe een goed bod, en we komen er vast wel uit!:)

Setprijs voor DIGI003 Rack + Pro Tools LE 8 + Presonus Digimax D8 + bekabeling + flightbag 4HE:
€950

Dit geeft je direct een compact 18 sporen Pro Tools opnameset.

De DIGI 003 RACK mag nu voor €595 weg! Dus Incl. Pro Tools (ongebruikte verpakking + auth.code)

Het set met DIGI 003 RACK + PRESONUS DIGIMAX D8 + PRO TOOLS + BEKABELING + FLIGHTBAG 4HE: €850

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back