JP8000

Status
Please reply by conversation.
Bedankt, ik hoopte zelf op iets van 350, waar hij recentelijk voor werd verkocht.

Er zijn zelfs echter gekken die nog 500 durven te vragen voor de 8080.

hmm, ben ik niet zo met je eens... "The Sound is Amazing !!"

En de Potmeters kosten ook heel erg weinig,
De roland support is ook erg behulpzaam...

Volgens mij gaat de JP8080 en JP8000 nog wel wat meer kosten in de toekomst
want de SH201 helemaal de opvolger niet...
en tja, de Gaia, en V-synth, heb ik nog niet gehad...

Inmiddels heb ik er 1 van de 2 van marktplaats gekocht. Hij zag er erg goed uit, en kostte me 350 euri! Bedankt voor het prijsadvies, ik weet nu dat ik een goede koop gedaan heb. :-)

Congrats,, en mss ni vergeten..
Der zijn meer patches voor de JP-80x0 te vinden dan die van de Vengeance !! :) :)

400 euro is een prima prijs, zou echt niet meer betalen voor een 14 jaar oude synth. Er zijn zelfs echter gekken die nog 500 durven te vragen voor de 8080.
De 8080 is veel meer waard dan de 8000!
Dat ding heeft echt een goeie vocoder aan boord en kiezen van patches gaat tig keer makkelijker. En dan komt er nog bij dat de 8080 geheugenkaarten kan gebruiken. OK, die zijn lastig te vinden maar met 1 4MB kaartje kun je wel even 4096 Performances, 8192 Patches plus RPS patterns, Motion Controls en system settings opslaan.

700 Euro voor mijn JP8000
Wacht niet te lang.. vanaf volgende week 750
JP8000 is meer waard dan de JP8080.. althans die van mij :L

700 Euro voor mijn JP8000
Wacht niet te lang.. vanaf volgende week 750
JP8000 is meer waard dan de JP8080.. althans die van mij :L

dat is toch 400 meer als dat ik betaald heb :-), het geeft me een goed gevoel!

dat is toch 400 meer als dat ik betaald heb :-), het geeft me een goed gevoel!

Das waar.. en doen je knoppen en schuiven het ook goed? Ik heb 1 JP8080 exemplaar gehad waarvan de knoppen rot waren.. Ook gekocht voor n prikkie... dus achteraf gezien een kat in de zak en niet zo'n lekker gevoel! Vervolgens op zoek geweest naar een JP8000 maar gedurende koop en het beluisteren kwam ik tot de conclusie dat er dus inmiddels meerdere exemplaren in omloop zijn die spontaan andere geluiden produceren omdat de potmeters rot/vuil zijn.

Veel plezier met de aankoop. Ik vind het nog steeds een fijne synth.

Status
Please reply by conversation.
Back