Merry Christmas!

jefffressco

Ingeburgerd
Hey!

Ik zal me even voorstellen, m'n naam is Jeff. Een van de Vagegasten, een creatief collectief, voornamelijk bezig in de kunst en electro/techno/dubstep/uk feestjes :biertje: (www.vagegasten.nl)
Ben vooral bezig in Ableton, met VST's maar ben zeer geïnteresseerd in hardware.
Was begonnen met een Microkorg, daarna een Slim Phatty, laatst een Korg M50, net een Alpha Juno 2 en nu weer opzoek naar een synth of ander stuk hardware dat mooi bij het plaatje past. Dus mij zal je vaak zien, of naja eigenlijk niet tenzij je veel vette shit verkoopt, in de marktplaats sectie.

Eigenlijk heb ik nu niet veel te doen, vandaar dat ik nu hier een beetje mezelf zit voor te stellen en is het natuurlijk wel ff netjes om dat te doen, zodat jullie weten wie jullie spul koopt.

Alvast Merry Christmas & A Happy New Year!:mega:

Thanks!

Mijn geld is op nu, heb een prachtige AX-80 overgekocht van een forumlid :D! Dus ik zal me in de andere secties van de forum richten! :P (als ik niet met m'n nieuwe aanwinst zit te spelen)
Zitten hele interessante threads tussen, niet dat ik een vooroordeel had ofzo, maar had niet verwacht dat ik weer op een forum zou zitten als dat ik nu weer doe!

Back