• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog MG-1, Set Genelec 8020B & Kawai R-1A

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

justindylan

Stamgast
Bij deze bied ik aan:

Een Moog Realistic Concertmate MG-1
- De slidercaps zijn niet origineel en er ontbreekt er 1.
- Is omgebouwd van RCA naar Jack (mono)
- Prijs: €450,-

Set Genelec 8020B
- In absolute nieuwstaat met originele dozen
- Prijs: €550,-

Kawai R-1A
- Leuke, goedwerkende rhythmbox
- Stekker zit een beetje los, kan het best even vastgezet worden.
- Zeldzaam? Ik weet het niet, maar ik zie 'm niet vaak voorbij komen
- Prijs: Geen idee, vandaar ook mijn advertentie in de Prijswijzer rubriek, maar omdat het hoort: €50,-

Voor foto's kun je me een berichtje sturen en verzenden is alleen mogelijk voor de rhythmbox (a 6,75).

Excuses, ben vergeten te melden dat de Genelec's en de MG-1 te beluisteren/op te halen zijn in Blaricum (Noord-Holland).

Excuses, ben vergeten te vermelden dat de Genelec's en de MG-1 te beluisteren/op te halen zijn in Blaricum (Noord-Holland).

Zat bij nader inzien iets te hoog, dus een prijsverlaging voor de Genelec's en de MG-1 (en deze zijn vast).

Nieuwe prijzen:

Genelec 8020 (set) €500,-
MG-1 €425,-

Prijsverlaging voor de Kawai rhythmbox:

Nieuwe prijs: 40,-

Ik sta ook open voor voorstellen voor de items.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back