Sloop een stukje speaker

=XTRECIST=

Signal Overload
In de SF chat zitten rare figuren. Zo is terecht besloten om een topic te openen waar je je ding kunt posten die vooral bedoeld is om je sub, tweeter, car audio of GSM speaker te slopen. Elitair hoogstaand verantwoorde traxx dumpen die hetzelfde doen is vanzelfsprekend ook toegestaan. *D

Klote.jpg

[[ Disclaimer: Luisteren op eigen risico!! ]]​

Laatst gewijzigd:
Ik trap af met mijn korte interpretatie van Koyaanisqatsi.

Attachments

• LowBlast.mp3
    894,2 KB · Bekeken: 57
Laatst gewijzigd:
Bikkel: niet direct, maar het is wel mooi meegenomen ;)

De snippet had ik al een tijdje, maar zou ik nu nog een stukkie beter doen!

Bikkel: niet direct, maar het is wel mooi meegenomen ;)

De snippet had ik al een tijdje, maar zou ik nu nog een stukkie beter doen!

Heb je nog ergens wat recents online staan? Of vooral een beetje aan het pielen (zoals ik)?

Unholy: ik zal ff een disclaimer in OP zetten ;)

Bikkel: ja heb wel wat gepiel online staan, maar nu ik nieuwe monitoren heb, ga ik eerst eens aan beter geluid werken!!

Sodejasses, de luidspreker set PC van mijn ouders was uitgevoerd met 2.1 en had ik al gedegradeerd tot een 1.1 maar de eerste 5 seconden hebben het bijna tot een 0.1 gemaakt (of 1.0 of zero/zero). De rest heb ik niet meer geluisterd...

Toch maar wel geluisterd... Klinkt echt riool zeg, heb je geshermanned?

Doet me denken aan die reklame van Turn up the bass met de slogan "laat je conussen knallen" waarbij een vriend van mij heel hard LFO van LFO op had staan met een grote "plop" tot gevolg :)

Kneelz: Hahaha, thanks! Riool had ik nog niet voorbij zien komen.

Nopez! Had ik die Sherman maar :) Dit is een Juno 106 hard over 2 mengtafels & bass enhancer.

Om het goed te maken nog een iets:
Had een Korg MS10 en liep een beetje te frunniken aan het filter. Dit klinkt ook absoluut niet mooi, maar het tergt wel je buren 8D

Wallpusher

hehe, heb het ook wel gedaan met m'n 106, erg makkelijk om de ramen te laten trillen :D

Kneelz: Hahaha, thanks! Riool had ik nog niet voorbij zien komen.

Nopez! Had ik die Sherman maar :) Dit is een Juno 106 hard over 2 mengtafels & bass enhancer.

Om het goed te maken nog een iets:
Had een Korg MS10 en liep een beetje te frunniken aan het filter. Dit klinkt ook absoluut niet mooi, maar het tergt wel je buren 8D

Wallpusher

Hehe, is dat mijn oude MS10 die ik met je geruild heb voor de SH101?

Ja die ja! Ik zou de SH101 zo weer terug willen! :)

& thnx 6!

Maarehm: ben ik nou echt 1 van de zeldzamen hier die dit soort dingen maken vet vindt? Topic needs more input!! Dit kan allemaal nog veel beter! :frons:

ab strak en ex peri mental :

http://soundcloud.com/wallyslow/subcov

Ja die ja! Ik zou de SH101 zo weer terug willen!

Je bedoelt dat je de SH101 uiteindelijk dan toch zou verkiezen boven de MS10 of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb zelf een MC202 en die zal ook niet snel weg gaan... al ga ik daar toch wat subtieler mee om.
Wel zwaar gevaarlijke kicks kun je er mee maken,. tering... Dergelijk psychotisch aandoenende schreeuwende basslijnen doet me denken aan carnaval dan zal de jury weer nee-schuddend notities maken als we langs komen bulderen.

Je bedoelt dat je de SH101 uiteindelijk dan toch zou verkiezen boven de MS10 of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb zelf een MC202 en die zal ook niet snel weg gaan... al ga ik daar toch wat subtieler mee om.
Wel zwaar gevaarlijke kicks kun je er mee maken,. tering... Dergelijk psychotisch aandoenende schreeuwende basslijnen doet me denken aan carnaval dan zal de jury weer nee-schuddend notities maken als we langs komen bulderen.

Ik heb Reanimator in Eindhoven een keer een liveset zien geven van zeker tien minuten alleen maar SH-101 kicks op 220BPM, totaal gestoord.

Back