NAB adapters

Status
Please reply by conversation.
een gemiddelde normale prijs 2dehands op marktplaats is nu zo 40/45 euro voor twee stuks.

tenminste, dat was mijn ervaring in 2011.

Die Darklab website is wel interessant voor tape enzo.

Er zaten geen adapters bij mijn 'nieuwe' taperecorder en dacht deze wel f ergens te regelen. Blijken toch nog best aan de prijs! Zal marktplaats in de gaten houden.

Thanks allemaal! :okdan:

nog even over 2dehands NAB (marktplaats):

dan heb ik het wel over AKAI adapters....die zijn misschien wat luxer. ik kwam ook van andere merken adapters tegen van rond de 25 euro geloof ik, meen ik me te herinneren.

NAB adapters zijn in verhouding altijd duur, en zal je maar weinig tegen komen voor een paar tientjes.

Die NAB-kelken zijn natuurlijk wel heel erg mooi en ook nog eens waardevast.

Ad_022a.jpg

Die Darklab website is wel interessant voor tape enzo.

Er zaten geen adapters bij mijn 'nieuwe' taperecorder en dacht deze wel f ergens te regelen. Blijken toch nog best aan de prijs! Zal marktplaats in de gaten houden.

Thanks allemaal! :okdan:

Voor tape is hij veels te duur, die kun je beter bij Thomann of Multimediadragers bestellen.
Alleen die kelken zijn wel interessant, maar die vind je op Marktplaats 2e hands vaak weer goedkoper. En natuurlijk leuk als je mooi lege reels wil, of als je (lekker economisch!) voor panckaes (AEG kernenen of "wickelteller") wil gaan. Dat is trouwens wat ik heb gedaan, pancakes scheelt een hele hoop centjes; je betaalt minder voor nieuwe tape en je hebt meer minuten om op te nemen. En je hebt geen NAB adapters meer nodig :)

NAB adapters zijn in verhouding altijd duur, en zal je maar weinig tegen komen voor een paar tientjes.

Die NAB-kelken zijn natuurlijk wel heel erg mooi en ook nog eens waardevast.

Ad_022a.jpg

2 jaar terug had ik originele Revox op ebay.de voor onder de € 100,-. Niet nieuw, maar wel zo goed als. En geen nieuwe nagemaakte dus. Die zijn niet zo waardevast. Dat zijn vooral de authentieke....

Ik hoef geen fancy kelken van +100 euries. Daar heb je een complete Revox A77 voor!

Ik zoek gewoon een setje simpele adapters om spoelen vast te zetten... :(
Wellicht toch ook over op de pancakes. Ben ik met 1 investering klaar.

Status
Please reply by conversation.
Back