Die Darklab website is wel interessant voor tape enzo.
Er zaten geen adapters bij mijn 'nieuwe' taperecorder en dacht deze wel f ergens te regelen. Blijken toch nog best aan de prijs! Zal marktplaats in de gaten houden.
dan heb ik het wel over AKAI adapters....die zijn misschien wat luxer. ik kwam ook van andere merken adapters tegen van rond de 25 euro geloof ik, meen ik me te herinneren.
Die Darklab website is wel interessant voor tape enzo.
Er zaten geen adapters bij mijn 'nieuwe' taperecorder en dacht deze wel f ergens te regelen. Blijken toch nog best aan de prijs! Zal marktplaats in de gaten houden.
Voor tape is hij veels te duur, die kun je beter bij Thomann of Multimediadragers bestellen.
Alleen die kelken zijn wel interessant, maar die vind je op Marktplaats 2e hands vaak weer goedkoper. En natuurlijk leuk als je mooi lege reels wil, of als je (lekker economisch!) voor panckaes (AEG kernenen of "wickelteller") wil gaan. Dat is trouwens wat ik heb gedaan, pancakes scheelt een hele hoop centjes; je betaalt minder voor nieuwe tape en je hebt meer minuten om op te nemen. En je hebt geen NAB adapters meer nodig
2 jaar terug had ik originele Revox op ebay.de voor onder de € 100,-. Niet nieuw, maar wel zo goed als. En geen nieuwe nagemaakte dus. Die zijn niet zo waardevast. Dat zijn vooral de authentieke....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.