gevraagd: MOOG Voyager RME

Status
Please reply by conversation.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
richtprijs is beduidend lager dan BAXprijs -/- 25% (20% BTW + 5% korting)
1.250 o.i.d. in die richting.

ja, of 19% mag ook
i.g.g. aantrekkelijker lager dan BAX ex BTW prijs -5% webkorting

yep, Diva en consorten zijn leuk, maar een Voyager is gewoon veel D I K K E R

Ik ben ook op zoek naar een Voyager RME. Maar wat is er met die prijs (1250)? Lijkt me tegenwoordig moeilijk. Nieuwprijs ligt nu bij moog inmiddels $2,515 en bij thomann 1980€..

Ik ben ook op zoek naar een Voyager RME. Maar wat is er met die prijs (1250)? Lijkt me tegenwoordig moeilijk. Nieuwprijs ligt nu bij moog inmiddels $2,515 en bij thomann 1980€..

Crisis?? Euro met lagere exchange rate, krijg je nu eenmaal minder.:(

1250 voor een Voyager RME zou kunnen, maar dat zou wel een koopje zijn als de staat (zo goed als)nieuw is. Het is plm. 63% van de nieuwprijs. Overigens wel grappig dat Raphie's vraagprijzen van de gear die hij hier soms te koop aanbiedt een heel ander percentage laten zien! :D

da's vraag en aanbod, beschik nu over BTW nr, dus is BTW bij nieuwe aanschaf in 1x weer wel relevant
dat is qua zoekprijs voortaan dus de nieuwe benchmark
BAX nieuw -/- 19% en daar nog eens 5% webkorting vanaf. dan zit je op mijn huidige nieuwprijs
wil je dat ik 2e hands van jou koop, dan moet daar dus een overtuigend verschil tussen zitten.

Ik heb particulier ook heel veel BTW betaald, du wil je daarvoor niet verkopen ook prima.
maar voor 1.500 / 1.600 koop ik liever dus gewoon nieuw.

Je bent ervan op de hoogte dat je BTW gewoon af mag trekken op 2ehands aanschaffen als je er een koopcontract bij geleverd krijgt?

@ fles, sja.., de meeste mensen willen alles voor zo min mogelijk kopen maar als er verkocht wordt dan moet er zoveel mogelijk gevangen worden! Houd je altijd..

maar niet van particulier ;) die kan namelijk niet BTW factureren aangezien hij het ook niet afdraagt / opgeeft ;)

@ fles, sja.., de meeste mensen willen alles voor zo min mogelijk kopen maar als er verkocht wordt dan moet er zoveel mogelijk gevangen worden! Houd je altijd..
prijs waarvoor een product kan kopen -/- 20% voor ZGAN spullen is voor mij altijd zo'n beetje het uigangspunt voor een vraagrpijs.

mensen die met het BTW argument bij mij komen voor mijn particuliere verkopen, die geef ik ok keurig aan dat ze dan beter NIEUW kunnen kopen.

maar niet van particulier ;) die kan namelijk niet BTW factureren aangezien hij het ook niet afdraagt / opgeeft ;)

Dit kan wel degelijk!

Particulier stelt geen factuur op maar maakt een koopovereenkomst waarin alle relevante gegevens van het verkochte opbject vermeld staan, de koper kan dit document gebruiken om BTW af te trekken.

Vraag het eens na bij je boekhouder..

interessant, wist ik niet, opent perspectieven
RME is trouwens gevonden, topic kan wat mij betreft dicht :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back